هفته نهم لیگ برتر بسکتبال

شکست خانگی شهرداری کاشان/برتری نفت آبادان در وقت اضافه

هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال،عصر امروز با شکست شهرداری کاشان برابر شیمیدر تهران به پایان رسید.

ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال،عصر امروز با انجام 5 دیدار پیگیری شد و تیم های پتروشیمی بندرامام،دانشگاه آزاد،شیمیدر تهران،شهرداری اراک و نفت آبادان  برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

پتروشیمی بندرامام-لوله آ.اس شیراز

دو تیم قعر و صدر جدولی عصر امروز در بندر ماهشهر به مصاف هم رفتند و در نیمه نخست این دیدار،تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد با نتیجه 51 بر 25 برابر حریف خود به برتری برسد.در نیمه دوم هم صدرنشین جدول موفق شد 96 بر 48 به راحتی لوله آ.اس شیراز بگدرد.

دانشگاه آزاد-شهرداری گرگان

شهرداری گرگان که در  تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفته بود در نیمه نخست  48 بر 21 مغلوب میزبان خود شد.در نیمه دوم هم تیم شهرداری گرگان نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و در چایان با نتیجه 101 بر 55 بازی را واگذار کرد.

شهرداری کاشان-شیمیدر تهران

شاگردان هاشمی عصر امروز در کاشان به دیدار شهرداری کاشان رفتند.نیمه نخست این دیدار پایاپی پیگیری شد اما در نهایت 34 بر 32 به سود شیمیدر تهران به پایان رسید.در نیمه دوم اختلاف امتیازات بین دو تیم زیاد شد تیم شهرداری کاشان با نتیجه 79 بر 72 مغلوب مهمان خود شد.

نیروی زمینی-شهرداری اراک

شاگردان اسلامی عصر امروز در تالار آزادی میزبان شهرداری اراک بودند و در نیمه نخست این دیدار 42 بر 34 مغلوب مهمان خود شدند.در نیمه دوم شاگردان کسایی پور موفق شدند 87 بر 75 برابر نیروی زمینی به برتری برسند.

نفت آبادان-شهرداری تبریز

تیم نفت آبادان عصر امروز در تبریز به مصاف شاگردان حاتمی رفت و در یک بازی حساس و نزدیک موفق شد با نتیجه 41 بر 39  نیمه نخست این دیدار را از آن خود کند.نیمه دوم این رقابت با نتیجه 73 بر 73 به پایان رسید و کار به وقت اضافه  کشیده شد.در وقت اضافه تیم نفت آبادان موفق شد 89 بر 82 برابر شهرداری تبریز به پیروزی برسد.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.