هفته نهم لیگ برتر بسکتبال

جدال تیم های قعر و صدر جدولی/قدرت نمایی شهرداری اراک در تهران

در هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال،5 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های قعر و صدر جدول به مصاف هم می روند.

جدال تیم های قعر و صدر جدولی/ویرایش/////
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال،عصر فردا با برگزاری 5 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های شهرداری کاشان،پتروشیمی بندرامام،شهرداری تبریز،دانشگاه آزاد و نیروی زمینی میزبان حریفان خود خواهند بود.
 
 
نیروی زمینی-شهرداری اراک
 
شاگردان اسلامی در تالار آزادی به مصاف شهرداری اراک می روند.تیم نیروی زمینی در هفته هشتم برابر قعرنشین جدول به برتری رسید و اکنون با 21 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.تیم شهرداری اراک هم،پس از پرداخت قسمتی از مطالبات بازیکنانش توانسته عملکرد مناسب تری در لیگ داشته باشد.شاگردان کسایی پور با 25 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.
 
شهرداری کاشان-شیمیدر تهران
 
شهرداری کاشان عصر فردا میزبان شاگردان هاشمی خواهد بود.شاگردان صالحی در دیدار گذشته برابر شهرداری گرگان شکست خوردند و اکنون با 23 امتیاز در ایستگاه هفتم قرار دارند.شیمیدر تهران هم در هفته هشتم بازی را برابر صدرنشین جدول واگذار کرد.این تیم در حال حاضر با 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.
 
دانشگاه آزاد-شهرداری گرگان
 
تیم شهرداری گرگان در تهران مهمان شاگردان کوهیان خواهد بود. این تیم در دیدار گذشته موفق شد برابر شهرداری کاشان به برتری برسد و چهارمین برد خود را به ثبت برساند.شاگردان دوانی زاده با 21 امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستادند.تیم دانشگاه آزاد هم اکنون با 26 امتیاز در ایستگاه سوم قرار گرفته است.
 
 
پتروشیمی بندرامام-لوله آ.اس شیراز
 
رقابت تیم های قعر و صدر جدولی یکی از جالب ترین دیدارهای فردا می باشد.تیم پتروشیمی بندرامام تنها برابر نفت آبادان بازی خود را واگذار کرده است و اکنون با 30 امتیاز در صدر جدول فرار دارد.لوله آ. اس شیراز هم بدون هیچ بردی در قعر جدول قرار گرفته است.
 
 شهرداری تبریز-نفت آبادان
 
 تیم شهرداری تبریز در خانه خود به مصاف شاگردان سامری می رود.تیم شهرداری تبریز در هفته هشتم بازی خود را برابر تیم شهرداری اراک واگذار کرد.این تیم 25 امتیازی است و در رده ششم جدول قرار دارد.تیم نفت آبادان هم در دیدار گذشته برابر دانشگاه آزاد به پیروزی رسید و اکنون با 29 امتیاز در رده دوم ایستاده است.
 
لازم به ذکر است،تمام بازی ها ساعت 16:15 به طور همزمان برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار