عامری گفت:بازیکنان آمریکایی مشکلی برای ورود به ایران ندارند زیرا که روادید اقامت خود را پیش از قانون جدید آمریکا گرفتند.

بازیکنان آمریکایی مشکلی برای ورود به ایران ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان قانون ممنوعیت ورود 7 کشور مسلمان به آمریکا برای تیم های بسکتبال، جهت جذب بازیکنان آمریکایی مشکلاتی به وجود آورده است و آنها برای تهیه روادید با دشواری هایی مواجه هستند.

هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص این موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:طبق روال همیشه بازیکنان خارجی باید هر سه ماه یک بار از کشور خارج شوند تا ویزای خود را تمدید کنند .دو بازیکن آمریکایی ما هم به دلیل هزینه های بالا در کشورهای دیگر، ترجیح دادند که به دوبی بروند و این کار را انجام دهند.

عامری ادامه داد:دو بازیکن خارجی تیم ما فردا به ایران بر می گردند و در تمرینات حاضر می شوند و هیچ مشکلی هم برای بازگشت آنها به ایران وجود ندارد زیراکه روادید آنها قبل از دستور ترامپ آماده شده بود.همچنین اگر تیمی تصمیم جذب بازیکنان آمریکایی داشته باشد برای آنها مقدور نخواهد بود زیرا با توجه به قانون جدید ترامپ قادر به گرفتن ویزا برای آمریکایی ها نیستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار