مروری بر دور برگشت لیگ برتر بسکتبال/پتروشیمی بندرامام همچنان در صدر جدول

هفت هفته از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با صدرنشینی تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

صبح شنبه کار شود///مروری بر دور برگشت لیگ برتر بسکتبال //ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛دور برگشت لیگ برتر بسکتبال به علت رقابت های غرب آسیا در اردن تا هفته هفتم پیگیری شد.این در حالیست که خیلی از تیم ها می توانند از این فرصت استفاده کنند و تیم خود را ریکاوری کنند.وضعیت تیم ها را در این هفت هفته از دور برگشت مرور می کنیم.

رقابت های غرب آسیا از دهم تا چهاردهم بهمن ماه به میزبانی اردن برگزار خواهد شد.

پتروشیمی بندرامام
تیم پتروشیمی بندرامام که در صدر جدول قرار دارد،در دور برگشت هم همانند دور رفت تنها از تیم نفت آبادان شکست خورد اما تنها با اختلاف 1 امتیاز از نفت آبادان در صدر جدول قرار گرفته است.تیم پتروشیمی بندرامام یکی از بی حاشیه ترین تیم های این فصل می باشد که هدایت آن بر عهده مهران شاهین طبع است.این سرمربی به دلیل مسئولیت داشتن در قبال باشگاه پتروشیمی هدایت موقت تیم ملی بسکتبال را نپذیرفت و از داشتن این سمت خودداری کرد.

پالایش نفت آبادان
تیم پالایش نفت آبادان نسبت به بازی های اواخر دور رفت عملکرد مناسب تری داشته و با جذب 2 بازیکن خارجی جدید توانسته نتایج  تمام بازی های دور رفت را از آن خود کند.نفت آبادان تنها تیمی است که موفق شده صدرنشین جدول را شکست دهد و با اختلاف 1 امتیاز یک پله پایین تر از پتروشیمی بندرامام قرار بگیرد.

دانشگاه آزاد
تیم دانشگاه آزاد با هدایت فرزاد کوهیان توانسته جایگاه مناسبی در لیگ امسال داشته باشد و در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.در دور رفت این رقابت ها یکی از بازیکنان خارجی تیم دانشگاه آزاد به نام جونز و محمد یوسف وند پس از اتمام بازی به بازیکنان و کادر فنی تیم نفت آبادان فحاشی می کنندکه پس از رای کمیته انضباطی،جریمه مالی نیز می شوند.
تیم دانشگاه آزاد در بازی های نخست دور برگشت در خانه خود برابر تیم نیروی زمینی شکست خورد که البته علت این شکست را اعتماد به نفس کاذب برابر این تیم دانستند.شاگردان کوهیان در آخرین بازی خود برابر شهرداری اراک به برتری رسیدند.

شهرداری تبریز
تیم شهرداری تبریز با جذب دو بازیکن خارجی و بازیکنان بومی توانسته برابر تیم های قدرتمند به خوبی بدرخشد.این تیم با هدایت مهران حاتمی توانسته با 24 امتیاز جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص دهد.تیم شهرداری تبریز هم همانند پتروشیمی بندرامام یکی از بی حاشیه ترین تیم ها می باشد.

شیمیدر تهران
تیم شیمیدر تهران در همان ابتدای دور رفت لیگ حواشی زیادی را به خود اختصاص داد در دور برگشت هم با حکم محرومیت سه ماهه صفرزاده مدیرعامل باشگاه شیمیدر به علت توهین به داوران رو به رو شد.پس از محرومیت صفرزاده و آمدن جعفریان به عنوان سرپرست تیم،شیمیدر تهران بدون هیچ حاشیه ای ادامه رقابت ها را دنبال کرده و چند برد پیاپی به دست آورده است .این تیم در حال حاضر با 24 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

شهرداری اراک
تیم شهرداری اراک که لیگ امسال را به خوبی آغاز کرده بوده و در دور رفت توانسته بود برابر اکثر تیم ها به برتری برسد،در دور برگشت با اعتراض بازیکن به علت دریافت نکردن مطالباتشان مواجه می شود و همین امر سبب شد تا بازی های خود را برابر حریفان واگذار کند.یکی از بازیکنان خارجی این تیم به نام هاسلی  هم به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود ایران را ترک کرده است.تیم شهرداری اراک به دو هفته تعطیلی لیگ امیدوار است تا بتواند مشکلاتش را حل کند.شهرداری اراک در حال حاضر با 23 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

شهرداری کاشان
تیم شهرداری کاشان که همیشه به بردهای خارج از خانه معروف است با 22 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.این تیم با هدایت مجید صالحی توانسته است از 15 بازی 7 برد را از آن خود کند.تیم شهرداری کاشان در دور رفت از عملکرد دو بازیکن خارجی خود ناراضی بود به همین علت آنها را تعویض و دو بازیکن دیگر جذب کرده است اما با این تفاسیر باز هم نتوانسته جایگاه خوبی در لیگ داشته باشد.

نیروی زمینی
عملکرد تیم نیروی زمینی در دور برگشت همانند دور رفت بوده است. در اواخر دوره رفت فرید اصلانی به علت عمل آپاندیس نتوانست این تیم را همراهی کند اما در این دور به بازی برگشت.تیم نیروی زمینی مهره های مهم و تاثیر گذار همچون ارسلان کاظمی را در تیم خود دارد و می تواند عملکرد متفاوت تری نسبت به سایر تیم ها داشته باشد اما با 19 امتیاز در پله هشتم جدول قرار دارد.

شهرداری گرگان
تیم شهراری گرگان از همان ابتدای لیگ با مشکلات عدیده ای همراه بود و پس از گذشت 6 بازی موفق به جذب دو بازیکن خارجی شد.اما ایزدپناه سرمربی تیم شهرداری گرگان در دو بازی گذشته از عملکرد یکی از این دو بازیکن خارجی به نام مارشال ناراضی بود  و عذر او را خواست و وی به کشورش بازگشت این در حالسیت که سرمریی این تیم در بازی گذشته برابر پتروشیمی در میدان حاضر نشد.

لوله آ.اس شیراز
تیم لوله آ.اس شیراز که پس از پنج سال غیبت در لیگ امسال شرکت کرده نتوانسته یک برد را از آن خود کند و اکنون بدون هیچ بردی در قعر جدول قرار دارد.تنها مشکل این تیم کمبود بودجه است و به همین علت توانایی جذب بازیکن خارجی را ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار