نبرد صدرنشین جدول با شاگردان هاشمی/شهرداری گرگان به دنبال چهارمین پیروزی

هفته هشتم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال، پس از تعطیلات دو هفته ای عصر فردا با 5 دیدار پیگیری خواهد شد.

پیش بازی///ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:لیگ برتر بسکتبال ایران پس از دو هفته تعطیلی برای شرکت تیم ملی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در اردن،عصر فردا در 5 شهر پیگیری می شود.

در این تعطیلات دو هفته ای برخی از تیم ها توانستند مشکلات مالی و باشگاهی خود را حل کنند  تا با آمادگی کامل در هفته هشتم لیگ حضور پیدا کنند.

شهرداری اراک - شهرداری تبریز

تیم شهرداری اراک که به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش دچار مشکل شده بود و بازی ها را پایاپی واگذار می کرد ،اکنون 10 درصد مطالبات را پرداخت کرده است و ّبا آمادگی کامل در هفته هشتم به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود.تیم شهرداری تبریز هم در این دو هفته تعطیلی بدون حضور سرمربی تمرینات خود را پیگیری کرد زیرا که مهران حاتمی هدایت تیم ملی را بر عهده داشت.در حال حاضر این دو تیم با اختلاف 1 امتیاز در جدول قرار دارند.

لوله آ.اس شیراز - نیروی زمینی

سربازان اسلامی عصر فردا  در شیراز به مصاف شاگردان دوانی زاده می روند.تیم لوله آ.اس شیراز تاکنون نتوانسته یه برد را در کارنامه خود ثبت کند و با 15 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.تیم مهمان هم در این فصل با داشتن ارسلان کاظمی، موثر ترین مهره تنها 4 برد را از آن خود کرده است و با 19 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.


پالایش نفت آبادان - دانشگاه آزاد

تیم نفت آبادان در خانه خود به دیدار تیم دانشگاه آزاد خواهد رفت.دیدار بین این دو تیم مدعی از حساسیت زیادی برخوردار است.تیم نفت آبادان با 27 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.دانشگاه آزاد هم در این فصل با هدایت کوهیان به تیمی دیگر تبدیل شده است و به دنبال یازدهمین پیروزی خود به مصاف شاگردان سامری می رود.

شهرداری گرگان - شهرداری کاشان

شهرداری کاشان عصر فردا در گرگان به مصاف شاگردان ایزدپناه خواهد رفت.تیم شهرداری گرگان که وضعیت خوبی در لیگ این فصل ندارد برای کسب چهارمین پیروزی خود به دیدار شهرداری کاشان می رود.شهرداری کاشان در این تعطیلات به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش با اعتراض شدید آنها مواجه شد.حال باید دید بازیکنانش در این دیدار حاضر می شوند یا خیر؟شاگردان صالحی اکنون با 22 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند.

شیمیدر تهران - پتروشیمی بندرامام

رقابت بین دو تیم شیمیدر تهران پتروشیمی بندرامام،یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته به شمار می رود. پتروشیمی بندرامام در این فصل تنها برابر تیم نفت آبادان بازی خود را واگذار کرده است و اکنون با 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.تیم شیمیدر تهران هم در صدد این است که همانند تیم نفت آبادان بتواند برابر صدرنشین جدول به برتری برسد.شاگردان هاشمی هم با 24 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار