کاردوست:

همه کارشناس بسکتبال شدند/حمایت مشحون به تنهایی کفایت نمی کند

ملی پوش بسکتبال گفت:متاسفانه همه کارشناس بسکتبال شدند و عملکرد تیم ملی را در رقابت های غرب آسیا نقد می کنند.

اصغر کاردوست:همه کارشناس بسکتبال شدند/حمایت مشحون به تنهایی کفایت نمی کند ویرایش////به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت های غرب آسیا،برخی از کارشناسان بسکتبال،علت کسب این عنوان را مهران حاتمی،سرمربی موقت تیم ملی دانستند و بر این باور بودند که اشتباه حاتمی بوده است که این در غرب آسیا قهرمان نشدیم.


اصغر کاردوست ملی پوش بسکتبال در خصوص این موضوع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:متاسفانه همه کارشناس بسکتبال شدند و درباره عملکرد تیم ملی در  رقابت های غرب آسیا  اظهار نظر می کنند. تیم ملی نیاز به حمایت دارد اما به جای اینکه این حمایت صورت بگیرد،تیم ملی را تحقیر می کنند.

کاردوست ادامه داد:مشحون به تنهایی نمی تواند حمایت کند و بار کل تیم ملی را به دوش بکشد و این نیازمند این است که همه اهالی بسکتبال حامی واقعی باشند تا این رشته ورزشی همانند رشته های والیبال و فوتبال پیشرفت کند.

بازیکن تیم شهرداری اراک درباره وضعیت فعلی تیمش اظهار داشت: شهرداری اراک در این فصل، تیمی بسته بود برای قهرمانی اما یک سری مشکلات در نیم فصل به وجود آمد که از رتبه دوم به پنجم جدول سقوط کردیم .در حال حاضر این مشکلات تا حدودی حل شده  و واقعیت ماجرا  این است که ما چه از نظر روحی چه روانی در زمین نبودیم و بازی های که داشتیم قدرت واقعی ما نبود.

کاردوست عنوان کرد:یک سری از شایعات پیش آمد که بازیکنای اراک قراردادهای نجومی بستند اما چنین چیزی نیست در حال حاضر اکثر کشورهای دنیا دچار رکود اقتصادی شدند و این رکود، برای همه تیم ها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار