هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال

پیروزی پتروشیمی بندرامام در تهران/ شکست شاگردان کوهیان در خارج از خانه

هفته هشتم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برتری تیم پتروشیمی بندرامام برابر شیمیدر تهران به پایان رسید.

ویرایش/////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان هفته هشتم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 5 دیدار با برتری تیم های شهرداری اراک،نیروی زمینی،شهرداری گرگان،نفت آبادان،پتروشیمی بندرامام برابر حریفان خود به پایان رسید.

پالایش نفت آبادان-دانشگاه آزاد

تیم دانشگاه آزاد عصر امروز مهمان شاگردان سامری بود و در نیمه نخست این دیدار 35 بر 29 مغلوب حریف خود شد.در نیمه دوم هم نفت آبادان موفق شد با نتیجه 75 بر 60 به راحتی از سد شاگردان کوهیان بگذرد.

پتروشیمی بندرامام-شیمیدر تهران

تیم صدرنشین جدول عصر امروز در تالار آزادی به مصاف تیم شیمیدر رفت و در نیمه نخست این رقابت موفق شد 39 بر 32 میزبان خود را در هم کوبد.نیمه دوم این دیدار پایاپی انجام شد اما در نهایت تیم پتروشیمی بندرامام 85 بر 83 از سد حریف خود گذشت. 

شهرداری گرگان-شهرداری کاشان

تیم شهرداری گرگان در خانه خود به مصاف شاگردان صالحی رفت و در نیمه نخست این دیدار توانست 30 بر 26 شهرداری کاشان را شکست دهد.در نیمه دوم هم شاگردان ایزدپناه 77 بر 70 مهمان خود را شکست دادند و چهارمین پیروزی خود را در کارنامه ثبت کردند.

لوله آ.اس شیراز-نیروی زمینی

سربازان اسلامی عصر امروز در شیراز به مصاف شاگردان دوانی زاده رفتند و در نیمه نخست این دیدار موفق شدند 54 بر 39 از سد میزبان خود بگذرند.در نیمه دوم هم تیم نیروی زمینی اختلاف امتیازات را زیاد کرد و در پایان موفق شد 102 بر 78 قعرنشین جدول را شکست دهد.

شهرداری تبریز-شهرداری اراک

 شهرداری تبریز به مصاف تیم شهرداری اراک رفت و در نهایت با نتیجه 81 بر 76 مغلوب حریف خود شد.تیم شهرداری اراک به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش دچار مشکل شده بود و چهار بازی پیاپی را واگذار کرد.در حال حاضر، بخشی از این مطالبات پرداخت شده است بنابراین شاگردان کسایی پور توانستند برابر شهرداری تبریز به برتری برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار