بخشی از مطالبات بسکتبالیست های اراکی پرداخت شد

10 درصد از مبلغ قراردادهای تیم بسکتبال شهرداری اراک پرداخت شد تا بازیکنان این تیم در تمرینات حاضر شوند.

آفاق:10% از قرارداد را پرداخت کردند/از امروز در تمرینات حاضر می شویم///ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم بسکتبال شهرداری اراک مشکلاتی در خصوص پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش داشت که این موضوع در نهایت سبب اعتراض شاگردان کسایی پور شد.

مشکلات مالی تیم راکباعث شد، هاسلی بازیکن خارجی شهرداری اراک از این تیم جدا شود و به کشور خود بازگردد اما در نهایت این اعتراضات سبب شد، تیم شهرداری اراک 10 درصد از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند تا بازیکنان در تمرینات خود حاضر شوند و پیش از شروع دوباره لیگ برای حضور در این رقابت ها آمادگی لازم را کسب کنند.

نکته قابل توجه این است که تنها مطالبات بازیکنان شهرداری اراک پرداخت شده است و کادرفنی این تیم دریافتی نداشته است.

حامد آفاق بازیکن تیم بسکتبال شهرداری اراک در این رابطه گفت: خوشبختانه عصر پنج شنبه 6 بهمن ماه، 10 درصد از مطالبتمان را پرداخت کردند و البته قول این را دادند که  هرچه سریع تر باقی دستمزمان را بپردازند.

آفاق ادامه داد: تیم شهرداری اراک به دلیل وجود  مشکلاتی، چهار بازی اخیر خود را واگذار کرد اما اگر مطالبتان پرداخت شود و از لحاظ مالی شارژ شویم همه چیز به روال عادی برمی گردد و تصورم این است که تیم پتاسیل این را دارد که راهی مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال شود.

بازیکن شهرداری اراک اظهار داشت: قرار است از امروز در تمرینات تیم حاضر شویم امیدوارم در 2 هفته باقی مانده به شروع دوباره لیگ آمادگی لازم را برای حضور در این رقابت ها پیدا کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار