آفاق: وعده های شهرداری اراک عملی نشد/ به تیم ملی بسکتبال بر نمی گردم

بازیکن تیم شهرداری اراک:تیم بسکتبال شهرداری اراک به وعده هایی که داده بود عمل نکرد و همچنان منتظر وصول مطالبات خود هستیم.

حامد آفاق:وعده های شهرداری اراک عملی نشد/به تیم ملی بسکتبال بر نمی گردم///ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر بسکتبال برای حضور در رقابت های غرب آسیا به میزبانی اردن در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد.

برخی از تیم ها همانند شهرداری گرگان و شهرداری اراک به علت کمبود بودجه وضعیت نابه سامانی دارند. تیم شهرداری اراک در این تعطیلات دو هفته ای لیگ به بازیکنانش وعده داده بود تا مشکلات را حل کند اما متاسفانه وعده خود را عملی نکرد.

بازیکنان تیم شهرداری اراک در بازی هفته ششم لیگ برتر بسکتبال برابر تیم شهرداری کاشان به دلیل پرداخت نشدن مطالبتشان، از نیمه دوم این دیدار به میدان رفتند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

حامد آفاق بازیکن تیم شهرداری اراک و ملی پوش سابق بسکتبال درباره وضعیت نا به سامان تیم شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم شهرداری اراک در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد. قرار بود مسئولان روز دوشنبه و سه شنیه هفته جاری به وعد هایی که داده بودند عمل کنند اما متاسفانه به  هیچکدام از آنها عمل نکردند و ما منتظر هستیم که قرارداد ها و وضعیت تیم را بررسی کنند و حق و حقوق ما را بپردازند.

ملی پوش سابق بسکتبال درباره شایعاتی مبنی بر حضور دوباره اش در تیم ملی عنوان کرد: من سرباز تیم ملی هستم و در همه حال حاضرم به تیم ملی کمک کنم اما در حال حاضر با وجود دو فرزند که در حال بزرگ شدن هستند و شرایط زندگی بسیار سخت، ترجیح می دهم که کنار خانواده ام باشم و بیشتر به مسائل شخصی خود برسم به همین خاطر دیگر نمی توانم در تیم ملی حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: باید تیم ملی را به جوانان سپرد همان طور که در گذشته به ما اعتماد کردن و ما را در تیم ملی قرار  دادند. جوانان خوبی در بسکتبال داریم که در صورت رسیدگی به آنها ستاره هایی همانند حامد حدادی و دیگر مهره های مهم تیم ملی پرورش پیدا می کنند. برای مثال آرش بنی مهدی که در لیگ دسته یک کار می کند می تواند در تیم ملی حضور پیدا کند و توانایی های خود را نشان دهد.

آفاق در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه های بسکتبال به سال های پیش برگردند، در آن زمان شاهد بازی های خوبی از تیم هایی  همچون مهرام، صبا باتری بودیم  و به نظرم یکی از عواملی که تیم ملی را بالا برد همین باشگاه ها بودند. امیدواریم باز هم شاهد چنین صحنه هایی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار