به دستور وزیر نیرو؛

اعزام کارشناسان وزارت نیرو از سراسر کشور به خوزستان

وزیر نیرو دستور داد ۵۰۰ نفر از کارشناسان وزارت نیرو از سراسر کشور به منظور شست‌ و شوی مقره‌ها و تعویض قطعات تاسیسات برقی به خوزستان اعزام شوند.

اعزام کارشناسان وزارت نیرو از سراسر کشور به خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، هشتم بهمن ماه توفان خاک استان را در نوردید که سبب قطعی برق و آب و نیز تعطیلی مدارس و ادارات 9 شهرستان شد.
 
دیری نگذشت که به دلیل مه گرفتگی و گل ناشی از ادغام رطوبت و گرد و خاک بر روی تاسیسات برقی، 11 شهرستان به کام خاموشی کشیده شد که قطعی برقْ آب و نیز تعطیلی مدارس و ادارت در بیست و سوم بهمن ماه نتیجه این خاموشی بود.

قطعی مکرر برق و بحران‌های اخیر خوزستان هیئت دولت را بر آن داشت که به منظور بررسی موضوعات مختلف این بحران، عزم سفر به خوزستان کنند بنابراین وزرای نیرو و جهادکشاورزی به استان آمدند.

امروز وزیر نیرو برای دومین بار در یک هفته اخیر به خوزستان آمده که تاکنون نتیجه این سفر بنا بر درخواست استاندار خوزستان و دستور محمدرضا چیت‌چیان اعزام 500 نفر از کارشناسان وزارت نیرو از سراسر کشور جهت شست‌وشوی مقره‌ها و تعویض قطعات بوده است. اعزام این 500 نفر امروز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.