خان‌محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اتمام پروژه گازرسانی روستاهای شمیرانات تا پایان سال96

فرماندار شمیرانات گفت: پروژه گازرسانی روستاهای شهرستان شمیرانات تا پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.

اتمام پروژه گازرسانی روستاهای شمیرانات تا پایان سال96عزت‌الله خان‌محمدی فرماندار شمیرانات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بستر رودخانه زاگرس از شمشک تا لواسان(حوزه سد لتیان) به دلیل اینکه تاکنون اقدامات اصلاحی از جمله لایروبی و دیواره‌سازی برای این رودخانه صورت نگرفته بود در سال‌های متمادی از مسیر اصلی خود منحرف شده است.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل نادیده گرفتن این اقدامات سیل سال گذشته در این منطقه 60 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته است، ادامه داد: با توجه به خسارت‌های وارد شده درخواست اصلاح مسیر رودخانه زاگرس و در اولویت قرار دادن این موضوع در دستور کار اداره فنی سازمان آب شهرستان شمیرانات قرار گرفت.

خان‌محمدی بیان کرد: پروژه گازرسانی تمام روستاهای شمشک با هزینه 18 میلیارد تومان انجام شد و در مجموع 90 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی روستاهای شهرستان شمیرانات در نظر گرفته شده که تا پایان سال مالی96 به اتمام می‌رسد.

فرماندار شمیرانات در پایان گفت: در صورت اصلاح حریم کیفی، پروژه‌های فاضلاب شهری و روستایی با سرعت بیشتری پیش روی می ‌کند که این اقدام در دستور کار وزیر نیرو قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار