ابوترابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فاز اول طرح کارت هوشمندملی در سال97 به اتمام می‌رسد/صدور ۲۰ میلیون کارت به متقاضیان

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تا پایان امسال ۲۰ میلیون کارت هوشمند ملی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

فاز اول طرح کارت هوشمندملی در سال97 به اتمام می‌رسد/صدور ۲۰ میلیون کارت به متقاضیانسیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه براساس مصوبه دولت کارت‌های اعتباری فعلی تا پایان سال 96 اعتبار دارند، اظهار داشت: افراد 15 سال، اشخاصی که تغییر اقلام هویتی داشته و یا به دلایلی فاقد کارت ملی هستند، در اولویت دریافت کارت هوشمندملی قرار دارند و می‌توانند به منظور انجام ثبت نام اولیه و یا پیش ثبت نام اینترنتی به سایتwww.ncr.ir مراجعه کنند. 

وی ادامه داد: متقاضیان پس از انجام ثبت نام اولیه در این سایت به منظور اخذ تاریخ مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا ادارات پست برای تکمیل ثبت نام، نوبت دریافت می‌کنند.

ابوترابی بیان داشت: تکمیل ثبت نام شامل مراحل اسکن شناسنامه، اخذ اثر انگشت و گرفتن عکس لایو(زنده) است که پس از انجام این مراحل، پرونده شخص کامل شده و برای صدور کارت به کارگاه ارجاع داده می‌شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، افزود: تا پایان امسال تعداد 20 میلیون کارت هوشمندملی تحویل متقاضیان داده می‌شود و سعی داریم این روند در سال آینده به صدور بیش از 40 میلیون کارت هوشمندملی برسد.

ابوترابی در پایان گفت: امیدواریم در سال97 پوشش کامل جمعیتی برای این کارت‌ها انجام و فاز اول این طرح به پایان برسد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار