کشف ۲۱۲ هزار عدد قرص غیرمجاز و روانگردان در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط بیش از ۲۱۲ هزار عدد قرص غیرمجاز تقویتی و روانگردان به همراه ادوات تهیه قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ حسن شیخ نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع قرص‌های غیرمجاز تقویتی و روانگردان در سطح شهر توسط فرد یا افراد فرصت طلب سودجو موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این افرد دارو‌ها را بعد از تهیه در سطح شهر توزیع می‌کرد، افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات انجام گرفته، محل مورد نظر شناسایی و در بازرسی از محل ۲۱۲ هزار و ۱۱۰ عدد انواع قرص غیرمجاز از وی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در این عملیات هم چنین دو دستگاه پودرکننده و سازنده قرص، ۳۰ کیلوگرم چسب خوراکی، ۱۰ کیلوگرم پودر نشاسته، ۸۰۰ عدد ظروف خالی مخصوص قرص و یک هزار عدد برچسب قوطی از این محل کشف شدند.

شیخ نژاد ارزش ریالی این قرص‌ها و آلات مکشوفه را یک میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

وی با توصیه به مردم نسبت به اینکه از تهیه دارو‌ها و قرص‌های مورد نیاز خود از مراکز مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت اقدام کنند، افزود: ازمردم خواهشمندیم تا پلیس را در این امر یاری کنند و پلیس نیز با شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با متخلفان و برهم‌زنندگان امنیت جامعه است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.