اهواز؛

امام جمعه اندیمشک خواستار حل مشکلات خوزستان

امام جمعه اندیمشک خواستار حل مشکل قطع آب و برق و ریزگردها در این استان را از مسئولان ذیربط خواستار شد.

امام جمعه اندیمشک خواستار حل مشکلات خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، حجت الاسلام نعمت اله خدامی، امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان بر ضرورت توجه به مطالبات و نیازهای استان خوزستان و شهرستان های آن تاکید کرد.
 
وی افزود:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و رهبری معظم انقلاب، در واقع آبروی نظام اسلامی بود.
 
حجت الاسلام خدامی اظهار داشت: نسل سوم و چهارم در مقابل دشمنان می ایستد و قاطعانه حرف خود را می زند.
 
امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: مسئولان این حضور مردم در راهپیمایی را به حساب گلایه نداشتن مردم ندانند، زیرا مردم با تبعیض، کم کاری، بی اعتنایی به مشکلات میانه ای ندارند.
 
وی اذعان داشت: هرجا کم کاری یا کوتاهی در خدمت به مردم وجود داشته باشد موجب نارضایتی مردم می گردد لذا در راستای اهداف والای نظام اسلامی همه باید نسبت به خدمت به مردم دو چندان تلاش کنند.
 
حجت الاسلام نعمت اله خدامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عده ای تعبیر آشتی ملی را مطرح می کنند ، ولی مردم ما که با یکدیگر قهر نیستند و مردم با اهالی فتنه 88 قهر هستند.
 
وی اظهار کرد: در حالیکه در روزهای پایانی سال بسر می بریم از مسئولان انتظار می رود گزارش عملکرد 1 ساله خود را به مردم ارائه نمایند و اعلام کنند برای مردم چه خدماتی انجام داده اند.
 
حجت الاسلام خدامی بیان داشت: دشمن امروز در حال فشار اقتصادی به کشور است تا مردم دچار مشکل شده و متزلزل شوند.
 
امام جمعه اندیشمک اذعان کرد: علت طرح مساله جنگ از سوی دشمن غفلت از جنگ اقتصادی،تحریم ها و جنگ واقعی فرهنگی است که آن ها این موارد را بر کشور ما اعمال می کنند تا به اهداف خود برسند.
 
وی همه را به بصیرت تشویق کرد و گفت: باید با بصیرت و آگاهی در برابر دشمن عمل کرد تا در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بماند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.