اردبیل؛

سقوط بهمن در خلخال 300 راس گوسفند را تلف کرد

فرماندار شهرستان خلخال از تلف شدن 300 راس گوسفند بر اثر ریزش بهمن در روستای مورستان شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فریدن بابایی افزود: ساعتی پیش با اشاره به سقوط بهمندر روستای مورستان از توابع بخش مرکزی خلخال و بازدید از این روستابیان کرد: سه نفر از اهالی این روستا که گوسفندان را برای نوشیدن آب به کنار رودخانه برده بودند گرفتار بهمن شده و زیر آوار برف مدفون کرده بود.

وی تصریح کرد: اهالی روستا به محض وقوع حادثه متوجه شده و این 3 نفر را از زیر آوار برف بیرون کشیدند اما این بهمن سبب مصدوم شدن یک نفر از اهالی روستا از ناحیه پا شده و توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شد و 300 راس از گوسفندان روستاییان نیز در زیر بهمن تلف شدند.

فرماندار خلخال گفت: موج جدیدی از برف و سرما در راه این شهرستان بوده و به همین دلیل اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده باش کامل برای رویارویی با هرگونه وضعیت سخت هستند.

بابایی با اشاره به تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال گفت: در حال حاضر اعضای این شورا در آمادگی کامل به سر می‌برند تا با توجه به ورود سامانه بارشی و سرد به شهرستان در مقابل حوادث احتمالی اقدامات شایسته و به موقعی را انجام دهند.

وی با اشاره بهمسدود شدن راه روستاهای خلخال با توجه به بارش 24 سانتیمتری برف در این شهرستان گفت: با توجه به حجم برف ماشین‌آلات اداره راهداری و حمل و جاده‌ای شهرستان جوابگوی برفروبی ها نبوده که برای جبران این امر از ماشین‌آلات و امکانات بخش خصوصی نیز بهره‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار