کرمانشاه؛

بنیاد برکت" به کاهش بیکاری در کرمانشاه کمک کند

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نرخ بالای بیکاری و برخی محرومیت ها در کرمانشاه انتظار می رود کمک بیشتری از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی در نشست مشترک بررسی طرح های بنیاد برکت که با حضور هیئتی از این مجموعه برگزار شد، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف فراهم آوردن امکان مشارکت مردم به ویژه کارآفرینان، مخترعان و نخبگان کشور تاکنون خدمات بسیاری را در کشور انجام داده است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: این مجموعه در طرح های خود با اولویت دادن به قشرهای محروم جامعه به دنبال محرومیت زدایی در کشور است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که تیرماه امسال با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) منعقد شده تعدادی از واحدهای فعال و موفق استان برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که متأسفانه روند تشکیل پرونده و مراحل اداری آن به درازا کشیده است و واحدهای معرفی برای توسعه و گسترش فعالیت های خود نیازمند تسهیلات هستند.

این مدیر ارشد اقتصادی در ادامه کشاورزی را یکی از بهترین عرصه ها برای سرمایه گذاری دانست و گفت: با توجه به بهره برداری از سدهای مهمی همچون سد آزادی، هم اکنون زنجیره تولید علوفه، لبنیات و صادرات این محصولات تکمیل شده و بستر برای سرمایه گذاری و توسعه بیشتر کاملا فراهم است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه ادامه داد: طی این سال ها بنیاد مستضعفان واحدهای دامپروری چند هزار رأسی موفقی را در برخی شهرستان های استان ایجاد کرده است. این حوزه جای توسعه بسیار دارد و بنیاد برکت هم می تواند در این زمینه مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.