کرمانشاه؛

خدمات مدرن پستی از حوزه های بسیار اشتغال زاست

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: خدمات مدرن پستی از جمله حوزه های بسیار اشتغال زاست و مدیریت ارشد استان توسعه این بخش را با نگاه ویژه ای دنبال می کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری نرخ بالای بیکاری را یکی از معضلات کرمانشاه طی دهه های اخیر دانست و گفت: امروزه سیستم دولتی کاملاً اشباع شده و برای اشتغال جوانان راهی جز بهره گیری از ظرفیت های جدید دنیای مدرن نداریم.

این مدیر اقتصادی ارشد استان با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان اقدامات خوبی انجام شده اظهار داشت: نتایج مثبت این اقدامات مهم و اثرگذار در استان کرمانشاه را طی یکی دو سال آینده شاهد خواهیم بود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: امیدواریم شرکت پست با شتاب بخشیدن به ماموریت های محوله جدید خود به سمت ارایه خدمات سریعتر، بهتر و ارزانتر به مردم گام بردارد.
مهندس رضا رحیمی تصریح کرد: فضای اداره پست هرسین را می توان به عنوان یک مرکز رشد در اختیار جوانان باهوش و توانمند هرسینی به منظور فعالیت در حوزه فضای مجازی و تجارت الکترونیک قرار گیرد.

وی افزود: این حوزه می تواند بستری مناسب برای تولید ثروت و اشتغال جوانان هرسینی باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.