کرمانشاه؛

تبدیل شدن کرمانشاه به مقصد گردشگری

در نوروز امسال با استفاده از ظرفیت همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان به استقبال مهمانان نوروزی می رویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در نوروز امسال با استفاده از ظرفیت همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان به استقبال مهمانان نوروزی می رویم.

جلیل بالایی گفت: اسکان مسافران نوروزی به سه شیوه؛ اسکان رسمی، اسکان در 2 هزار کلاس درس و اسکان در کمپینگ های گردشگری خواهد بود

وی تصریح داشت: امسال در نظر داریم یک مکان را برای اسکان مسافرانی که از چادر شخصی استفاده می کنند به منظور تامین امنیت بیشتر آنان مشخص کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: در بحث خانه مسافرها نیز هم اکنون 100 خانه مسافر در کرمانشاه وجود دارد که به دلیل سختی کار دریافت مجوز از پلیس اماکن در انتظار دریافت مجوز هستند که از اداره اماکن درخواست داریم در این مسئله تسریع ایجاد کند.

وی تاکید کرد: در خصوص مقوله نوروزگاه اگر در داخل محوطه تاریخی(طاق بستان و بیستون) باشد متولی آن سازمان میراث فرهنگی و اگر در خارج از محوطه برگزارشود متولی آن شهرداری خواهد بود که طبق هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری در صورت مساعد نبودن اوضاع جوی مراسم در سالن های سرپوشیده از جمله تالار انتظار برگزارشود.

بالایی بیان داشت: برای برپایی نمایشگاه های صنایع دستی نیز 10 مکان به شهرداری پیشنهاد داده ایم و در بحث تبلیغات نیز از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امسال برای 20 هزار خانوار ایرانی از یکم اسفندماه دعوت نامه مکتوب از طریق پست ارسال خواهیم کرد و از آنان می خواهیم به کرمانشاه سفر کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار