تخریب بند ریزه در روستای خیر آباد

بر اثربارش ۶۵ میلی متر باران و در ادامه بارش‌ها در صبح امروز، " بند ریزه " در " روستای خیر آباد بخش میان ولایت" شهرستان تایباد تخریب و موجب جاری شدن سیل گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی شایانفر مدیر کل مدیریت بحران استاندارى خراسان رضوی گفت: به همین منظور از ابتدای ساعات ریزش باران و برف، اعضای ستاد بحران شهرستان در محل‌های پرخطر از جمله روستاهای حسینی، خیرآباد، فرمان آباد، پشته و دوغارون حضور پیدا کرده و از نزدیک نسبت به امداد رسانی و مدیریت وضعیت اقدام نمودند.



وی گفت:استاندار خراسان رضوی به منظور بررسی روند خدمت رسانی به سیل زدگان و بازدید میدانی عملیات امداد و نجات دستگاه‌های بحران مدار، عازم شهرستان تایباد شد.

مدیر کل مدیریت بحران استاندارى خراسان رضوی افزود:به منظور جلوگیری از تلفات جانی، از شب گذشته تاکنون، دو هزار نفر از اهالی روستای خیر آباد، ۵۴۷ نفر از روستای قمی، ۱۱۴ نفر روستای دوغارون و ۲۶۰ نفر روستاهای شمس آباد و فیض آباد تخلیه شده و در شهر تایباد اسکان یافته اند.

علی شایانفرگفت: تاکنون این بارندگی خسارت جانی در پی نداشته است و با تدابیر اندیشه شده در ستاد بحران شهرستان، تلاش بر این است که خسارت‌های مالی نیز به حداقل برسد.

وی از مالکان منازل که ساختمان آن‌ها دارای بافتی فرسوده است یا روستائیان عزیزی که در مناطق حادثه خیر تایباد سکونت دارندخواست در راستای همکاری با اعضای ستاد بحران، نسبت به ترک این محل‌ها تا رفع کامل خطر اقدام کنند.

همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد به علت بارش شدید باران وقوع سیلاب، در محور تایباد _. تربت جام و برعکس تردد همه وسایل نقلیه تا فروکش کردن سیلاب ممنوع است.

انمتهای پیام//ف. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار