عصر امروز؛

شیرمردان ارومیه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

در دیدار سوم و نهایی از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان کشور /جام شهدای منا/ شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران مغلوب شهرداری ارومیه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛دیدار سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز یکشنبه یکم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران دنبال شد تا چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص گردد.
تیم شهرداری ارومیه در یکی از این دو دیدار میزبان تیم کاله مازندران بود که در دیداری حساس برای صعود به جمع چهار تیم مرحله پایانی نیاز مبرم به برد در این بازی داشت.
این دیدار که از ساعت ۱۶ و با خیل عظیم هواداران در سالن غدیر برگزار شد، با پیروزی شیرین سه بر دو نماینده ارومیه همراه شد تا تیم کاله مازندران نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رود.

شاگردان عباس برقی ست‌های، سوم و چهارم و پنجم این دیدار را به ترتیب در امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۰ از آن خود کردند و ستهای اول و دوم این دیدار را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به تیم کاله مازندران واگذار نمودند.

بهروز جعفری و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت و حسین پورکاشیان و یونس حسن زاده نیز به عنوان ناظران این دیدار امر نظارت را عهده دار بودند.
تیم شهرداری ارومیه با این برد در جمع چهار تیم مرحله پایانی رقابت‌ها لیگ برتر والیبال مردان قرار گرفت و حریف پیکان تهران شد.
شهرداری ارومیه و پیکان تهران در سه بازی به مصاف هم خواهند رفت تا در نهایت تیمی که به دو برد از سه بازی برسد به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

گفتنی است دیدار اول این دو تیم به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.