واکنش یک روزنامه سوئدی به اظهارات دروغین ترامپ درباره حوادث این کشور

یک روزنامه سوئدی در واکنش به اظهارات ترامپ مبنی بر وقوع خشونت‌های "شب گذشته" مهاجران در این کشور، فهرست اتفاقاتی که در "آن شب" رخ داد را منتشر کرد.

واکنش یک روزنامه سوئدی به اظهارات دروغین ترامپ درباره این کشو
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ روزنامه انگلیسی زبان "آفتونبلادت" چاپ سوئد در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در جمع مردم شهر ملبورن ایالت فلوریدا که از وقوع یک حادثه تروریستی در سوئد سخن گفت که اصلاً اتفاق نیفتاده بود، اقدام به انتشار رویدادهای رخ داده در همان شب کرد.

سوختگی شدید یک مرد، مشکل فنی در تمرین آواز یک خواننده معروف، فوت یک شهروند حین کار در شهر بوراس، مسدود شدن مسیرهای شمالی به دلیل بارش‌های سنگین، و تعقیب و گریز پلیس استکهلم و تصادف راننده مست یک خودروی پژو مهمترین رویدادهایی بودند که ترامپ به اشتباه حمله تروریستی عنوان کرده بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حالی که روز شنبه در شهر ملبورن ایالت فلوریدا سخنرانی می‌کرد به حادثه‌ای در سوئد اشاره کرد که اصلاً اتفاق نیفتاده بود!

وی در این سخنرانی گفته بود: "ببینید چه اتفاقی در آلمان افتاد. ببینید شب گذشته چه اتفاقی در سوئد افتاد. چه کسی باور می‌کرد؟ تعدادشان هم زیاد بود. ببینید چه اتفاقی در بروکسل افتاد. ببینید هر روز چه اتفاقاتی در جهان می‌افتد. "

اظهارات ترامپ درباره سوئد در حالی مطرح شد که هیچ اتفاقی جمعه شب در این کشور نیفتاده بود! 

داستان از این قرار بود که "تاکر کارلسون"، مجری شبکه فاکس نیوز جمعه شب با یک مستندساز به نام "اَمی هوروویتز" مصاحبه کرده بود و این مستندساز بخشهایی از فیلم جدیدش که در خصوص خشونت مهاجران در سوئد بود را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار