قدردانی ۲ هنرمند از عوامل مستند «دوران افشاریه»

جلال مقامی و اردلان شجاع کاوه از عوامل سازنده مستند «دوران افشاریه» تقدیر کردند.

قدردانی ۲ هنرمند از عوامل مستند «دوران افشاریه»جلال مقامی از پیشکسوتان عرصه دوبله، از حس و حال خود در مورد رونمایی مستند «دوران افشاریه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مستند «دوران افشاریه» حرکت نو و خوبی بوده برای اینکه از بزرگان دوبله ایران خاطره و عکسی را برای نسل‌های جوان و فرزندان ما به یادگار می‌گذارند و خاطرات شیرین آنها را دوباره تداعی می‌کنند.

وی ادامه داد: از زحمات بی‌وقفه تهیه‌کننده و کارگردان مستند «دوران افشاریه»، ابوالفضل توکلی و همه دست‌اندرکاران شبکه مستند تشکر می‌کنم.

رونمایی از «دوران افشاریه» بهانه‌ای برای قدردانی از بزرگان دوبله است

اردلان شجاع کاوه بازیگر سینما و تلویزیون، نیز احساس خود را در رونمایی از مستند «دوران افشاریه» بیان کرد و گفت: مراسم رونمایی از مستند «دوران افشاریه» و همچنین محتوای آن، بهانه‌ای است برای پاسداشت پیشکسوتانی که فقط با صدای خود، خاطرات شیرینی را به تصویر می‌کشند و محرم خلوت‌خانه‌های مردم می‌شوند.

بازیگر مجموعه «چارخونه» عنوان کرد: من از طرف خودم به حرکت شایسته‌ای که از سوی سازندگان مستند «دوران افشاریه» برای قدردانی از بزرگان دوبله انجام شد تبریک می‌گویم.

شجاع کاوه در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من، باید این روز (تجلیل از پیشکسوت دوبله) را قدر دانست به دلیل اینکه همه عزیزان زحمت‌کش دوبله از دوران کودکی تا میان‌سالی، با گذراندن در استودیوهای تنگ و تاریک بی‌وقفه زحمت کشیدند تا برای همه ما مردم، لحظات شاد و قابل تاملی را رقم بزنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار