راه‌اندازی پویش «أین الفاطمیون» توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) کمپین ترویجی(پویش) «این الفاطمیون» را در فضای مجازی ایجاد کرد.

راه‌اندازی پویش «أین الفاطمیون» توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این کمپین کاربران فضای مجازی، باید تصویر مزین به عبارت «این الفاطمیون» که برگرفته از روایتی از پیامبر اکرم (ص) است، به عنوان تصویر پروفایل خود قرار دهند و پس از آن برای شرکت در قرعه کشی عدد ۱۸ را در شبکه اجتماعی تلگرام، به شماره ۰۹۳۰۰۰۲۵۴۲۵ ارسال کنند تا از هدایای ویژه این طرح بهره مند شوند. همچنین علاقه مندان می توانند، این تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کنند و برای شرکت در این قرعه کشی، صفحه اینستاگرام لبیک به نشانی labbayk.irرا تگ کنند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، هدف از برگزاری این کمپین، همصدایی و همراهی علاقمندان و پیروان اهل بیت (ع) حول محور حضرت زهرا(س) و رساندن این پیام به گوش دیگر کاربران در فضای مجازی است که پیروان حضرت زهرا(س) براساس وعده خداوند در روز قیامت، در آتش جهنم نخواهند سوخت.
 
عبارت «این الفاطمیون» برگرفته از مضمون روایتی است که پیامبر اسلام(ص) به درخواست سلمان فارسی در خصوص مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا(س) فرمودند که «حضرت زهرا(س) در عرصه‌ قیامت ظاهر می‌شود، در حالی که سوار بر ناقه‌ای از نور است. وقتی که از صحرای قیامت عبور می‌کند، جبرئیل طرف راست و میکائیل طرف چپ اوست. حضرت علی(ع) دهانه‌ ناقه ای که حضرت زهرا(س) بر آن سوار است را می‌گیرد و حسن(ع) و حسین(ع) پشت سر ایشان حرکت می کنند و خدای بزرگ محافظ و نگهبان این بانوست. وقتی که حضرت زهرا(س) از عرصه‌ قیامت عبور می‌کند و به وسط صحرای محشر می رسد، ندایی از طرف خدای متعال می رسد و به عموم خلق گفته می‌شود چشمهایتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید.
 
خدای متعال خطاب به فاطمه(س) می‌فرماید: «یا فاطمه! خواست و آرزویت چیست؟»
 
حضرت فاطمه(س)خطاب به حضرت حق می فرمایند: «خدایا! تو آرزوی من هستی. از تو درخواست می‌کنم دوستان من و دوستان عترت من و خانواده‌ من را به آتش غضبت نسوزانی.»
 
حضرت حق در پاسخ به حضرت فاطمه(س)می فرماید:« یا فاطمه! به عزت و جلالم قسم، به بزرگی مکان و منزلتم قسم، که دو هزار سال قبل از خلقت آسمان و زمین که هنوز آسمان و زمین را خلق نکرده بودم، قسم خورده ام که دوستان تو و دوستان ذریه ات و آنها که فاطمی هستند را در آتش غضب خویش نسوزانم.»
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار