ساخت نرم افزار هوشمند تندخوانی و تقویت حافظه به همت جوان زاهدانی

نرم افزار هوشمند تندخوانی و تقویت حافظه به همت جوان زاهدانی طراحی و ساخته شده است.

ساخت نرم افزار هوشمند تندخوانی و تقویت حافظه توسط جوان زاهدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ابوالفضل حاتم مراد پس از 2 سال تحقیق، پژوهش و برگزاری آزمایش های مختلف توانست برای دوره های آموزشی ( ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشجویان) این نرم افزار را طراحی کند.
این فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران می گوید:  این نرم افزار برای تمامی افراد تاثیر 100 درصدی دارد.

وی افزود: بعد از استفاده  از این نرم افزار افراد می توانند سرعت مطالعه حداقل 600 کلمه در دقیقه  را داشته باشند.

سازنده این نرم افزار درک مطلب بالای 80 درصد را  از ویژگی های دیگر آن عنوان کرد.

وی می گوید:این تحقیقات همه با هزینه های شخصی انجام شده و زمانیکه توانستم از این تحقیقات و آزمون ها نتیجه بگیرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به عنوان پشتیبان ایده من بود.

حاتم مراد گفت: از آنجایی که این نرم افزار بر روی افراد در رده های سنی مختلف آزمایش شده است، افراد می توانند میتوان از رده سنی 15 سال به بالا از این نرم افزار  استفاده کنند.

وی افزود:نرم افزار دارای 3 بخش مجزا می باشد که هر کدام به نحوی مشکلات مطالعه را رفع می کنند.

وی گفت: در  این نرم افزار هدف شیوه صحیح مطالعه و روشی نوین در مطالعه به افراد بوده  تا همه بتوانند از جدیدترین شیوه یادگیری بهره مند شوند.

این نرم افزار باعث تقویت حافظه، افزایش سرعت مطالعه، افزایش میزان درک مطلب و کاهش درون خوانی در افراد میشود. این موضوعات همه با یکدیگر کمک میکنند تا فرد با بیشترین میزان تمرکز مطالعه کند.

تمریناتی که در بخش های این نرم افزار استفاده شده برای اولی بار در جهان توسط تیم تخصصی مطالعه نوین استفاده شده است و همین موضوع باعث شده تا بهترین نتایج را از این نرم افزار بگیریم.

گفتنی است: ابوالفضل حاتم مراد از نیروهای باشگاه خبرنگاران جوان سیستان وبلوچستان می باشد که در حرفه تصویربرداری در این مجموعه مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۶:۱۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
از کجا میشه نرم افزارشو خرید؟ اگه خوبه و جواب میده واسه مدارس بذارید.