کشف محموله میلیاردی مکمل غذایی و دارویی قاچاق

یک میلیارد و 500 میلیون ریال مکمل های غذایی و دارویی قاچاق در شهرستان ساری کشف شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف محموله یک میلیارد و 500 میلیون ریالی مکمل های غذایی و دارویی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.

وی افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا، ماموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان ساری، بامداد امروز، حین گشت زنی و انجام ماموریت در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل کالای قاچاق مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند، چهار متهم به قاچاق کالا در حال جابجایی و جاساز کردن بار قاچاق از داخل یک دستگاه وانت نیسان به داخل یک دستگاه تریلر هستند.

سردار میرفیضی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند، بیش از یک تن و 500 کیلوگرم انواع مکمل های غذایی و دارویی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط چهار متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با هشدار در خصوص عواقب مصرف دارو و مکمل های غذایی بی کیفیت و تقلبی قاچاق از شهروندان خواست، در صورت مشاهده عرضه و توزیع داروهای قاچاق مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار