بوشهر:

برگزاری کارگاه تربیت مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام

کارگاه تربیت مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام در اجرای مرحله دوم طرح امید اجتماعی در جمعیت هلال احمر بوشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه تربیت مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با بیان اینکه اجرای طرح امید اجتماعی در شناسایی آسیب های در جامعه و تلاش برای کاهش و برطرف کردن آنها بسیار مهم و اساسی است، گفت: جمعیت هلال احمر تاکنون 2 طرح از 10 طرح امید اجتماعی شامل پیشگیری از اعتیاد و مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام را در دست اجرا دارد.

حسین درویشی افزود: جمعیت هلال احمر براساس برنامه طرح امید اجتماعی در زمینه ازدواج موفق و زندگی آرام در مناطق روستایی آموزشهای لازم را به جمعیت هدف ارائه می کند.

وی گفت: در زمان حاضر 80 مربی از جمعیت هلال احمر آماده اجرای طرح امید اجتماعی در استان بوشهر هستند و همکاری های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه طرح امید اجتماعی گامی به سوی تنویر افکار عمومی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: جوانان جمعیت هلال احمر بعنوان یکی از سرمایه های بزرگ و مهم در اجرای برخی طرح ها از جمله طرح امید اجتماعی مشارکت دارند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.