اصفهان؛

آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس در آران و بیدگل

رزمایش گردان‌های بیت المقدس با شعار «میثاق با ولایت» از صبح امروز به مدت دو روز در منطقه‌ عمومی اردوگاه قدس واقع در کویر آران و بیدگل آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این رزمایش تقویت و حفظ آمادگی و توان رزم گردان‌های الی‌ بیت ‌المقدس و آمادگی مقابله تهدیدات احتمالی دشمن است.

سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم آمادگی نیروهای مسلح افزود: آمادگی نیروهای مسلح نه تنها برای پیروزی بر دشمن، بلکه برای مصون ماندن کشور از نیات پلید آنان ضروری است.

وی با اشاره به لزوم آمادگی همگانی در مقابل دشمن تصریح کرد: زمانی که نیروهای رزمی کشور آماده فداکاری، مجهز و آراسته به سلاح علم و ایمان باشند دشمن جرات نخواهد کرد به کشور نگاهی بدخواهانه داشته باشد.

فرمانیان به تحرک های اخیر استکبار و تهدیدهای ایادی آن ها در منطقه‌ غرب آسیا اشاره کردو افزود: نباید اجازه داد تفکر نظامی از بسیج حذف شود چرا که اگر تفکر نظامی گری از آن گرفته شود دیگر بسیج، بسیج نخواهد بود.

وی بیان کرد: نیروهای حاضر در این رزمایش شامل اعضای گردان‌های عملیاتی بیت‌المقدس، مربیان، سرگروه‌ها و بسیجیان عضو حلقه‌های صالحین منطقه آران و بیدگل هستند.

وی مهم ترین برنامه های رزمایش را اجرای صبحگاه مشترک گردان های عمل کننده، اجرای نشست‌ های بصیرتی، اجرای تاکتیک‌ های عملیات تاخیری و دفاع از کوی و برزن، اجرای عملیات مقابله با اغتشاشات و نا آرامی های شهری و حفاظت از مناطق حساس و حیاتی برشمرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.