اصفهان؛

رزمایش آمادگی مقابله با تهدیدهای هوایی در اصفهان برگزار شد

رزمایش آمادگی مقابله با تهدیدهای هوایی توسط پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به‌نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پداه مرکزی شهید نصر اصفهانی، معاون هماهنگ‌کننده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهار داشت: دلاورمردان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی،  طی رزمایش‌های دوره‌ای، با استقرار یک هفته‌ای در محدوده انارک و با بهره‌گیری از تمام امکانات اردویی و تجهیزاتی، روی اهداف هوایی (پهباد‌های متخاصم) اقدام به تیراندازی کردند. 

سرهنگ محسن عباسی افزود: کارکنان پایور و وظیفه در این رزمایش، با تجربه‌کردن شرایط جغرافیایی دشوار، به شبیه‌سازی صحنه نبرد برای هرگونه اقدام در راستای صیانت و حراست از آسمان ولایت پرداختند.

وی تصریح کرد: در این رزمایش، سامانه‌های توپخانه‌ای راداری و بدون رادار و سامانه‌های تولید داخلی اپتیکی که حاصل تلاش متخصصین و نخبگان ملی کشور است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این عملیات آموزشی و تمرینی که از هجدهم آذر در 4 روز به‌صورت عملیاتی انجام شد، تعداد 20 هزار گلوله اعم از 35 میلیمتری و 23 میلیمتری شلیک شد و نیروهای درگیر تمامی پهباد های تمرینی را ساقط کردند.

امیر سرتیپ دوم اباذر جوکار فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن پرورش رئیس عقیدتی سیاسی این منطقه، در این رزمایش حضور یافته و از نزدیک در جریان برگزاری این رزمایش قرار گرفتند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.