اصفهان؛

با هدف کاهش آسیب ها در شرایط بحران

رزمایش پدافند غیرعامل در هنرستان شهید قدوسی نایین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مانور پدافند غیرعامل با هدف آشنایی دانش آموزان با مسئله پدافند غیر عامل و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاههای امدای و خدماتی در هنرستان شهید قدوسی نایین با حضور 230 نفر استعداد نیرویی رزمایش برگزار شد.

پاسدار مهدی علی بیگی فرمانده اجرای رزمایش وپدافند غیرعامل بسیج مقاومت سپاه نایین  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان گفت :این مانور به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل در هنرستان شهید قدوسی نایین با هدف کاهش آسیب ها ،آموزش و ایجاد آمادگی ، ارتقای سطح معلومات و واکنش دانش آموزان در مقابله با شرایط بحران برگزار شد.

وی  پخش آژیر حمله دشمن (همانند دوران دفاع مقدس) ، آتش سوزی در فضای داخلی و بیرونی هنرستان ، پرتاب اجسام سخت و شکستن شیشه ، اطفا حریق ، امداد و کمک های اولیه ، حمل مصدومان فرضی و انتقال آن به مراکز درمانی را از برنامه های این پدافند عنوان کرد.

مهدی علی بیگی ضمن تشکر از واکنش به موقع دستگاههای امدادی و خدماتی افزود : در راستای پدافند غیرعامل تمام دستگاههای اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعاً وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار