رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه دوم فاطمیه، سوگواره و نمایشگاه یاس کبود در زابل برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام اسماعیل بامری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل  گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه دوم فاطمیه، سوگواره و نمایشگاه «یاس کبود» ۸ تا ۱۲ اسفندماه در شهرستان زابل برپا می‌شود.

حجت الاسلام بامری  با بیان اینکه این نمایشگاه جنب بقعه متبرکه سید باقر زابل برپا می‌شود، افزود: نمایشگاه یاس کبود با محوریت سبک زندگی حضرت فاطمه(س) بوده و علاقمندان می‌توانند در ساعت ۱۶ الی ۲۰ از آن بازدید کنند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های متعدد و متنوع از جمله غرفه‏ حجاب و عفاف، امامت و مهدویت، غرفه عرضه محصولات فرهنگی و فضای مجازی و غیره، همراه با ایستگاه صلواتی دایر خواهد شد.

بامری بیان کرد: این نمایشگاه از سوی گروه فرهنگی تبلیغی رهروان ثقلین سیستان و با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زابل با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی تدارک دیده شده است.

گفتنی است هر شب پس از اتمام ساعت بازدید از نمایشگاه، مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) با مرثیه خوانی و روضه خوانی حجت الاسلام حسن علی‌پور ( اعزامی از قم) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار