اهواز؛

اجرای برنامه‌های خدمات‌دهی به مسافران نوروزی

معاون فرماندار ایذه گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان تشکیل شده که آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، حسین کیانی، معاون فرماندار ایذه با اشاره به نزدیک بودن فصل بهار و عید نوروز اظهار کرد: شهرستان ایذه به‌واسطه داشتن آثار گردشگری فراوان همواره میزبان بسیاری از مهمانان نوروزی از سراسر کشور بوده است و از این‌رو به مانند سال‌های گذشته است استقبال و برنامه‌ریزی برای ساماندهی در شهرستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهرستان با 7 کمیته اصلی و دو کمیته فرهنگی تشکیل شده افزود: این ستاد آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده به منظور خدمات‌دهی به مسافران نوروزی را دارد.

معاون فرماندار ایذه عنوان کرد: به جز شهرداری شهرهای ایذه و دهدز، تمام کمیته‌ای ویژه برنامه‌های خود را تدوین کرده و در حال اجرای آن هستند.

کیانی بیان داشت: با توجه به اینکه در آخرین سال فعالیت شورای شهر فعلی قرار داریم انتظار می‌رود شورای این شهرها با تدوین برنامه جدی و اجرایی کردن آن، با انجام برنامه‌های متنوع سالی به یادماندنی برای شهروندان و مسافران رقم بزنند.

وی با اشاره به اقداماتی که باید در شهرستان صورت گیرد عنوان کرد: مهمانپذیری و استقبال در خور از مسافران نوروزی، معرفی فرهنگ و داشته‌های مردم شهرستان و قوم بختیاری از برنامه‌هایی است که باید در هنگام استقبال از مسافران نوروزی مورد توجه باشد.

کیانی در پایان با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر باید وارد کار شوند و یک حرکت ماندگار در نوروز شهرستان انجام دهند افزود: شهرداری باید در 4 نقطه از شهر از جمله ورودی جاده اصفهان، ورودی اهواز، ورودی سوسن و اشکفت سلمان اقدامات لازم و درخور را انجام دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.