مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز:

فلاح جدیترین گزینه برای هدایت تیم در فصل آینده است

خالقی گفت: سرمربی فعلی تیم مقاومت جدی ترین گزینه برای هدایت تیم در فصل آینده است، البته دیگر گزینه ها نیز بررسی می شوند.

فلاح جدیترین گزینه برای هدایت تیم در فصل آینده است.
محمد خالقی مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص عملکرد مقاومت البرز در فصل جاری عنوان کرد: برنامه ریزی ما در این فصل بر این اساس بود که تیم بتواند یک رتبه تک رقمی بدست آورد که متاسفانه به خواسته های خود نرسیدیم اما با توجه به هزینه های میلیاردی دیگر تیم ها می توان گفت ماندن در لیگ برای تیم کم هزینه مقاومت خوب است.
 
وی ادامه داد: ابتدا برنامه جامعی را مدون کرده بودیم که البته به برخی از اهداف مورد نظر دست پیدا نکردیم.
 
خالقی در پاسخ به سوای در مورد ادامه همکاری با رضا فلاح سرمربی این تیم گفت: جدی ترین گزینه ما برای فصل آینده سرمربی فعلی تیم است، البته طبق روال گذشته چند گزینه به هیئت مدیره باشگاه معرفی می شود و آنها تصمیم نهایی را خواهند گرفت و انتخاب شان به عوامل مختلفی مثل سابقه، میزان دریافتی در طول یک فصل و مدیریت آنها بستگی دارد.
 
 مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز در پایان در خصوص وضعیت بازیکنان امید و آینده دار تیم مقاومت خاطر نشان کرد: بازیکنان امید با تیم قرار داد 5 ساله دارند و همه آنها فصل آینده در کنار تیم حضور دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار