هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال؛

لک در فکر جشن قهرمانی در اهواز/ تلاش آذرخش و دانشگاه آزاد برای بقا در لیگ برتر

در حساس ترين ديدار هفته بیست و پنجم ليگ برتر فوتسال تيم های دبیری ملی حفاری و گیتی پسند اصفهان در اهواز به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی فردا جمعه 13 اسفند برگزار می شود که تیم فوتسال گیتی پسند با هدایت رضا لک می تواند جام را بالای سر ببرد و داستان پر پیچ و خم لیگ امسال را به پایان برساند. در دیگر دیدار های حساس این هفته مس سنگون به مصاف شهروند ساری می رود و دبیری میهمان دانشگاه آزاد است.

ملی حفاری اهواز – گیتی پسند اصفهان

فینال لیگ برتر فوتسال به طور قطع این دیدار است، در صورت کسب پیروزی توسط شاگردان رضا لک در این بازی حساس تیم فوتسال گیتی پسند  می تواند قهرمانی خود را مسجل کند، از سوی دیگر حواشی که در بازی رفت این 2 تیم اتفاق افتاد و باعث شد کمیته انضباطی نتیجه بازی را 6 بر صفر به سود حفاری اعلام کند بر روی این بازی سایه انداخته است. تیم حفاری نمی خواهد در خانه به راحتی نتیجه را واگذار کند، بنابراین یک جنگ تمام عیار در اهواز شاهد هستیم. گیتی پسند ممکن است در این دیدار محمد کشاورز و مهدی جاوید را در اختیار نداشته باشد.

تاسیسات دریایی تهران – مقاومت البرز

تاسیسات دریایی تهران در حالی میزبان این مسابقه است که 3 بازی قبلی خود را پشت سر گذاشته و عملکرد ضعیفی را داشته است و این موضوع باعث شده که مسئولان این تیم هم اکنون در فکر فصل آینده مسابقات باشند، در ابتدای لیگ برتر فوتسال انتظارات از مدافع عنوان قهرمانی بسیار بالا بود و همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی شمسایی و تیمش باز می‌کردند اما این تیم با از دست دادن ملی‌پوشان خود، افت چشم‌گیری کرد. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که تأسیسات اکنون هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد، شکست‌های این تیم مقابل تیم‌های انتهای جدولی مانند دانشگاه‌آزاد و طرح و توسعه بود. شاگردان شمسایی هم اکنون با 44 امتیاز در رده پنجم جدول هستند البته جایگاه آنها نیز در خطر است. مقاومت البرز نیز با وجود قطعی شدن ماندنش در مسابقات لیگ برتر فوتسال اما در رده های پایین جدول حضور دارد.

دانشگاه آزاد تهران  – دبیری تبریز

دانشگاه آزاد تنها 2 هفته دیگر وقت دارد تا بتواند خود را از خطر سقوط نجات دهد و اگر نتواند  فردا پیروز میدان باشد فصل بعد باید در مسابقات لیگ یک شرکت کند، شاگردان قاضی در این دیدار میزبان هستند و امیدوارند با با توجه به امتیاز میزبانی حریف آماده خود را شکست دهند. از سوی دیگر دبیری تبریز رده دومی باید تمام داشته های خود را در این دیدار رو کند زیرا شاید آخرین بخت آنها برای قهرمانی باشد. البته هر 2 تیم باید نیم نگاهی به دیدار تیم های گیتی پسند و حفاری،  آذرخش بندر عباس و لبنیات ارژن شیراز داشته باشند.

مس سونگون ورزقان – شهروند ساری

مس در هفته های گذشته به علت نگرفتن نتایج نه چندان خوب کمی از صدر فاصله گرفت و اکنون با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم اول جدول در رده سوم قرار دارد.قطعا حواس افضل و شاگردانش بیشتر از اینکه به بازی خودشان باشد، به اهواز است تا از نتیجه حفاری و گیتی‌پسند آگاه شوند. این تیم بسیار امیدوار است که تیم حفاری بتواند در خانه خودش گیتی‌پسند صدرنشین را شکست دهد تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود. شهروند ساری با 37 امتیاز در رده هفتم حضور دارد و جایگاه این تیم دیگر تغییر نمی کند. دیدار رفت این 2 تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود مس سنگون خاتمه بافت.

آذرخش بندرعباس – لبنیات ارژن شیراز

آذرخش بندر عباس در ابتدا فصل با مشکلات مالی فراوانی رو به رو بود و همین موضوع باعث شد تا این تیم در کنار دیگر تیم های قعر جدولی قرار بگیرد اما در نیم فصل دوم کمی این تیم به خود آمد و در حال حاضر با منطقه سقوط 4 امتیاز اختلاف دارد. و با کسب پیروزی در این بازی می تواند فصل آینده نیز در رقابت های لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد.  اوضاع تیم ارژن اما با میزبان خود متفاوت است. پیروزی یا شکست در این دیدار،‌ فرقی برای ارژن ندارد چون این تیم در هفته‌های گذشته،‌ بقا در لیگ برتر سال آینده را مسجل کرده بود. دیدار رفت این 2تیم با پیروزی ارژن خاتمه بافت.

یاسین پیشرو قم – شهرداری ساوه

یاسین پشیرو قم با باختی که هفته گذشته در مقابل حفاری داشت باعث شد هیجان در بالای جدول به اوج خود برسد.شاگردان حیدریان هم اکنون با 26 امتیاز در رده دهم حضور دارند و اگر باخت های آنها زودتر آغاز می شد قطعا مشکلات زیادی بر سر راه این تیم بود. در آنسوی میدان نیز تیمی قرار دارد که 6 پیروزی پیاپی کسب کرده و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. این تیم حتی می‌تواند با شکست یاسین‌پیشرو و نیز توقف تأسیسات دریایی،‌ به رده پنجم جدول صعود کنند و در پایان فصل جزو پنج تیم برتر قرار گیرد.

فرش آرا مشهد – طرح و توسعه الوند قزوین

فرش آرا در این فصل عملکرد پرفروغی نداشت و نتوانست هواداران مشهدی را راضی کند. این تیم از همان ابتدای فصل عملکرد سینوسی داشت و در بسیاری از هفته‌های لیگ در رتبه‌های میانی جدول قرار داشت. این تیم در این هفته باید به مصاف طرح و توسعه‌ای برود که از هفته‌های ابتدایی مشخص بود نمی‌تواند در لیگ برتر دوام بیاورد. مدیران این تیم بهتر بود به جای اینکه پول بدهند و امتیاز تیم لیگ برتری را بخرند‌، فکری به حال وضعیت تیم‌شان می‌کردند. نماینده استان قزوین از همان هفته‌های ابتدایی، هر هفته‌ یک نفر را به عنوان سرمربی معرفی کرد و نشان داد که ساز و کار مشخصی برای حضور در سطح اول فوتسال کشور ندارد. به هر حال این تیم اگر نتیجه دیدارش مقابل دبیری که حاضر به شرکت در آن مسابقه نشد سه بر صفر به سود دبیری اعلام شود، به لیگ دسته اول سقوط می‌کند و باید از این پس به فکر شرکت در آن مسابقات باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار