شیراز؛

اجرای طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی مستقر در فارس

طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی فارس اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس خبر داد و گفت: این طرح  با هدف ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت واحد های بهره بردار انجام می شود.
 
قنبری افزود: با اجرای این طرح واحد های بهره بردار مسقر در  شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس مورد بازرسی فنی ایمنی و بهداشت  قرار گرفته و برای آنها شناسنامه ایمنی ،بهداشت و انرژی (HSEE)صادر می شود.
 
وی با بیان اینکه طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در راستای برنامه های راهبردی  سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران و با هدف ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی در دستور  کار این شرکت قرار گرفته است گفت: با انتخاب مشاور و مجری ذیصلاح این طرح در شهرک های صنعتی بزرگ شیراز و آب باریک آغاز و در ادامه در سایر شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز اجرا می شود.
 
قنبری با تاکید بر اینکه با فعال شدن مدیریت  (HSEE)در این شرکت، طرح ممیزی بصورت متمرکز و با نظارت گسترده اجرا می شود افزود: بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان امسال حداقل 220واحد بهره بردار  با اولویت  واحدهای پر خطر مورد ممیزی قرار می گیرد و در پایان برای آنها شناسنامه (HSEE) تدوین و تنظیم خواهد شد.
 
وی تهیه شناسنامه (HSEE)برای واحدهای تولیدی را نتیجه اصلی اجرای طرح ممیزی برشمرد و ادامه داد: کارشناسان  مربوطه با حضور در واحدهای صنعتی مباحثی چون ایرادات و اشکالات ساختمانی در واحد، ایمنی تابلوهای برق، بیمه حوادث و بیمه مسوولیت مدنی، اجرای فایر باکس، تهیه و نصب کپسول های پودری اطفاء حریق مورد بررسی قرار می گیرد وموارد نقص به منظور اصلاح واحد های صنعتی به آنها  به طور رسمی  ابلاغ می شود.
 
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: تمامی هزینه های اجرای طرح توسط شرکت شهرک های صنعتی پرداخت می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار