ضرورت همکاری خیرین برای ارتقای وضعیت فضای آموزشی در تهران/ منطقه ۲۲ اولویت خیرین مدرسه ساز است

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران گفت: با توجه به فرسودگی ۳۰ درصد از فضای آموزشی تهران برای بهبود شرایط نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص روند عملکرد خیرین در حوزه مدرسه سازی اظهار داشت: در تهران ۳۲۰ مدرسه خیر ساز در مناطق ۱۹ گانه شهر وجود داشته که به همت خیرین احداث شده است.

وی ادامه داد: در مهر ماه گذشته ۷ پروژه تحویل آموزش و پرورش شده که چند مورد از این تعداد با زیر بنای بسیار بزرگی ارائه شده است و ۱۵ پروژه در دست ساخت داریم که پیش بینی می‌شود برای مهر آینده ۱۰ پروژه در چرخه فعالیت‌ها قرار گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌ها برای مدرسه‌سازی دوحالت وجود داشته در مواردی مانند مناطق ۵، ۱۹ و مناطق اطراف تهران به دلیل مهاجر پذیر بودن نیازمند مدرسه سازی است و در شرایطی مانند مناطق ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ به دلیل بافت فرسوده نیازمند ساخت فضاهای آموزشی جدید هستیم.

قربانی بیان کرد: در بین مدارس تهران منطقه ۵ بیشترین ساخت و ساز از نظر مدرسه را داشته، اما به دلیل پر جمعیت بودن و ساخت و سازهای بی‌شمار همچنان نیازمند فضای آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه اولویت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی منطقه ۵ تهران است، گفت: طی دو تا سه سال آینده این منطقه نیاز به فضای آموزشی بیشتری دارد که باید تمهیدات لازم برای ان اندیشیده شود.

قربانی افزود: با توجه به شرایط فضاهای آموزشی در تهران که بیش از ۳۰ درصد این فضا‌ها فرسوده هستند نیازمند مشارکت خیرین برای بهبود شرایط هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار