اصفهان؛

اکران فیلم تماشای نیمروز دردانشگاه اصفهان

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» سه‌شنبه دهم اسفند ماه در تالار پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان اکران می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی النچری  اظهار کرد: فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» سه‌شنبه دهم اسفند ماه در تالار پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان اکران می‌شود.

وی افزود: این فیلم که به کارگردانی سید محمدحسین مهدویان ساخته شده با پرداختن به حوادث سال 1360 گوشه‌ای از ترورهای منافقین و عملیات‌های سپاه برای مقابله با آن‌ها را در سال‌های پرتنش پس از انقلاب را به تصویر کشیده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با اشاره به ضرورت اکران چنین فیلم‌هایی ادامه داد: نشان دادن التهابات پس از انقلاب و فتنه‌هایی که نظام اسلامی از آن‌ها عبور کرده برای نسلی که سال‌ها پس از آن به دنیا آمده و امروز دانشجوست ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه ماجرای نیمروز را فیلمی موفق دانست و تأکید کرد: اخذ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از جمله افتخارات ماجرای نیمروز در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

النچری در پایان خاطر نشان کرد: ماجرای نیمروز توسط انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان از ساعت 12:30 در دانشگاه اصفهان اکران می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار