اصفهان؛

برگزاری کارنوال شادی کودکان در تیران و کرون

کارنوال شادی کودکان همزمان با دهه فجر در تیران و کرون و کرون اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون  افزود: این برنامه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تیران و کرون و در قالب کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر به منظور ایجاد شور و نشاط بین کودکان و نوجوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام شد.

صادق صالحی بیان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، نمایشگاه عکس و پوستر، نمایشگاه کتاب و برنامه های فرهنگی از این قبیل در این کارنوال در حال اجراست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون از برگزاری مسابقه عکاسی 22 بهمن نیز خبرداد و گفت: این مسابقه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن برگزار می شود.

وی همچنین برگزاری جنگ شادی، مسابقه پیامکی، اکران فیلم معمای عشق، دیدار خانواده شهدا، خاطره گویی و مسابقات و برنامه های فرهنگی هنری را از جمله برنامه های دهه فجر کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر اعلام کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز با برگزاری محفل انس با قرآن، جشن انقلاب، مسابقات فرهنگی و هنری این مناسبت را گرامی می دارند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار