استیلی: به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان عرق ملی دارم/ ضعف مدیریتی دلیل اختلاف کی روش و برانکو است

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آرزویم موفقیت تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان است چراکه به آن ها عرق ملی دارم.

حمید استیلی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری نمایندگان کشورمان در دومین روز لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های عربی بیان کرد: تیم های ایرانی در دور اول این رقابت ها نتایج نسبتا خوبی گرفتند اما دور دوم را عالی شروع کردند و امشب دیدید که استقلال تهران و استقلال خوزستان به راحتی حریفان خود را شکست دادند.
 
وی افزود: سطح بازی های آسیایی با لیگ برتر ایران تفاوت دارد و باید تجزیه و تحلیل بهتری نسبت به این رقابت ها داشته باشیم. مطمئن باشید تیم های ایرانی و به خصوص پرسپولیس و استقلال در بازی های خانگی از حمایت پرشمار هواداران بهره می برند و این امر برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان فاکتور مهمی محسوب می شود. به این چهار تیم عرق ملی داریم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.
 
استیلی درمورد اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: ضعف مدیریتی فوتبال ایران دلیل اصلی این اختلاف ها است. اگر در زمان انعقاد قرارداد مربیانی چون کی روش و برانکو چارچوب وظایف گفتاری و رفتاری مشخص شود، چنین مشکلی پیش نمی آید. نام ایران از این 2 مربی بزرگ تر است و باید برای موفقیت فوتبال ما با هم تعامل کنند.
 
وی درباره حمله اینستاگرامی یک مجری به علی کریمی گفت: با پیمان طالبی صحبت کردم و وی واقعا از این بی احترامی ناراحت بود. البته این مجری هیچ قصدی برای اهانت به علی کریمی نداشت و شک نکنید علی هم از این امر گذشت کرده و دلخور نیست. با این وجود باید مراقب فضای مجازی باشیم چراکه در سوء تفاهم در این فضا خیلی راحت به وجود می آید.
 
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درمورد ایفای نقش در فیلم "آوار" تصریح کرد: بازیکنانی چون پژمان جمشیدی، علی انصاریان و علیرضا نیکبخت در بازیگری موفق بوده اند. سینما و ورزش تا حدی با هم ارتباط دارند و من هم نقش کوتاهی در فیلم "آوار" ایفا کردم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار