اردبیل؛

راه اندازی کارخانه تولید شیشه های دوجداره در خلخال

در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان کارخانه تولید شیشه های دوجداره ویژه مناطق سردسیری در شهرک صنعتی خلخال راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرماندار خلخال در این آیین گفت: برای راه اندازی فاز اول کارخانه تولید شیشه های دوجداره خلخال با ظرفیت تولید روزانه 500 متر مکعب شیشه دو جداره بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده و با راه اندازی آن برای هفت نفر ایجاد اشتغال شده است.

فریدون بابایی افزود: ماشین آلات و تجهیزات فاز دوم این واحد صنعتی نیز با سرمایه گذاری یک میلیارد و 200 میلیون ریال خریداری و با نصب و راه اندازی آن برای چهار نفر دیگر ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی اظهار کرد: شیشه های دوجداره تولیدی در این کارخانه با استفاده از فناوری روز دنیا و ویژه مناطق سردسیری کشور همچون خلخال بوده و با راه اندازی این واحد صنعتی مشکل مراجعه مردم برای تهیه شیشه های دوجداره صنعتی از سایر شهرستان های کشور برطرف شد.
فرماندار خلخال همچنین در بازدید از کارخانه تولید قطعات یو پی وی سی واقع در شهرک صنعتی خلخال از سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی برای راه اندازی این واحد صنعتی خبرداد و گفت: تجهیزات و دستگاه های این واحد صنعتی با تلاش کارشناسان کشور چین و ایران در حال نصب بوده و با آغاز بکار این کارخانه برای 20 نفر از بیکاران اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.