ساری،

25 اسفند آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره ملی آیات

۲۵ اسفندماه امسال آخرین زمان برای ارسال آثار به جشنواره ملی آیات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۳۰۰ اثر تاکنون به جشنواره ملی آیات«رسانه، قرآن و عترت» ارسال شده است.

وی با بیان اینکه روزنامه نگاران دارای کارت روزنامه نگاری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می توانند در اين جشنواره شركت کنند، گفت: آثار ارسالی در بخش خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، يادداشت و سر مقاله، عكس خبر و كاريكاتور است.

جاودانی افزود: هر متقاضی می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثری که در فاصله زمانی ۲۵دی۹۴ تا 25 دی امسال در یکی از نشریات منتشر شده را به این جشنواره ارسال کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی مازندران شهرستان ساری میدان امام خمینی( ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا به آدرس الکترونیکی j.ayat.mazandaran@gmail.com ارسال کنند.

وی ترويج فرهنگ قران و عترت، آیین های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باورهای دينی در جلوگيری از چالش های اجتماعی ، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از جمله محورهای جشنواره ملی آيات اعلام كرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.