پورموسوی: امیدوارم مشکلات مالی تا پایان فصل حل شود/ 3 دیدار سخت در پیش داریم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: 3 دیدار سخت مقابل ماشین سازی، پرسپولیس و لخویای قطر داریم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم از سد این تیم ها بگذریم و روند خوب مان را ادامه دهیم.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص موفقیت استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: لطف خدا شامل حال ما بوده که توانستیم نتیجه بگیریم. اکنون یکی دو هفته به پایان سال باقی مانده است و امیدوارم که مشکلات‌مان برطرف شود. بازیکنان مان امکانات الجزیره را دیده‌اند که مافوق تصور است و دیدیم که آنها با چه امکانات و بودجه‌ای کار می‌کنند اما به هرحال بازیکنان خوبی داریم و خداراشکر که به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: 3 دیدار سخت مقابل ماشین سازی، پرسپولیس و لخویای قطر داریم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم از سد این 3 تیم بگذریم و روند خوب مان را ادامه دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: باید از پرسپولیسی‌ها نیز تشکر کنم که برای روحیه دادن به ما در عمان بازی‌مان را از نزدیک دیدند. وقتی متوجه شدیم آنها می‌خواهند به تماشای بازی ما بیایند، به هتل پرسپولیسی‌ها رفتیم و خودمان برای آنها بلیت بردیم و تشکر کردیم. 2 هفته دیگر هم 90 دقیقه رقابت با پرسپولیس داریم، اما ما آنها را دوست خود می‌دانیم و در نهایت همه دوست و ایرانی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار