مشکل ملی پوشان پرسپولیس هنوز حل نشده است

حسینی: برد با ارزشی برابر الوحده امارات کسب کردیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد با ارزشی برابر الوحده امارات کسب کردیم و اهمیت این برد در روز پایانی رقابتها مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی درباره برد برابر الوحده امارات اظهار کرد: موقعیت های زیادی در این بازی داشتیم که به راحتی از دست دادیم اما در نهایت توانستیم سه امتیاز بارزشی در این بازی بدست آوریم. 

وی در ادامه عنوان کرد:  برخی از بازیکنان حساسیت این بازی درک نکرده بودند و همین موضوع باعث شده بود که دو گل از تیم حریف دریافت کنیم . معتقدم همه حریفان آسیایی ما قدرتمند هستند و بازی آسانی در این رقابتها پیش رو نداریم. 

کاپیتان پرسپولیس درباره اخراج رضاییان و علیپور از اردوی تیم بیان کرد: متاسفانه برخی از بازیکنان فراموش کردند که در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می کنند و قدر پیراهن پرسپولیس نمی دانند و رفتارهای غیر حرفه ای از خود نشان می دهند. روزهای سختی پیش رو داریم و بازیکنان باید وضعیت تیم را درک کنند. 

حسینی درباره وضعیت تیم ملی و حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی گفت: تا جایی که اطلاع دارم مشکل ملی پوشان پرسپولیس برطرف نشده است و درباره تیم ملی در روزهای آینده صحبت می کنم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال اهمیت سه امتیاز این بازی روز پایانی رقابتها مشخص می شود و لازمه قهرمانی اتحاد و انضباط تیمی است. 

انتهای پیام/ 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار