مشهد؛

ارائه توانمندی‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی

نمایشگاه توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی با بیان این که در این نمایشگاه ۱۶ مرکز علمی کاربردی از استان خراسان رضوی حضور دارند، گفت: این نمایشگاه با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی برای دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه و دستیابی به اشتغال پایدار برگزار خواهد شد.
دکتر محمدجواد سلجوقی افزود: فراهم آوردن زمینه مشارکت بیش تر جامعه دانشگاهی در توسعه کشور از طریق تحول در برنامه‌ها و شیوه‌های آموزشی در مقاطع مختلف از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
سلجوقی اظهار داشت : هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه این است که دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم در نظر دارد با هدف توسعه کارآفرینی و شناسایی و حمایت از دانشجویان، دانش آموختگان و مدرسان خلاق و در ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان گام بردارد.
به گفته رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی، این نمایشگاه با هدف آشنایی عموم مردم با مشاغل قابل احراز دوره‌های در حال اجرای مراکز علمی کاربردی استان برگزار خواهد شد، به طوری که در نمایشگاه مذکور محصولات تولید شده توسط دانشجویان رشته‌های مختلف نظیر آلیاژهای سبک در حوزه فنی و مهندسی، صنایع دستی، چینی‌جات، گل و گیاه، طراحی دوخت و... ارائه خواهد شد.
دکتر سلجوقی با اشاره به اینکه در حاشیه این نمایشگاه علاوه بر برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرتبط با رشته‌های مختلف، کارگاه‌های آموزشی در حوزه کارآفرینی، خلاقیت، ایده تاب و مراکز رشد نیز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه نمایشگاه، مشاورینی از مراکز علمی کاربردی دادگستری و مالیاتی استان مشاوره‌های حقوقی و مالیاتی در خصوص عقد قراردادهای پژوهشی و تاسیس شرکت های دانش بنیان را نیز ارائه می دهند.
نمایشگاه توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۱۹ در محل موسسه آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز مشهد واقع در سه راه ادبیات، مجتمع دکتر شریعتی جهاددانشگاهی پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.
پایان پیام// م.ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار