کرمانشاه؛

بیش از 1200مربی پرورشی در استان فعالیت می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 1230 مربی پرورشی فعالیت های تربیتی در سطح مدارس استان را بر عهده دارند.

تلاش برای ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعاتبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیمان محبی افزود: تعداد کل نیروهای پرورشی شامل مربیان و معاونین مرتبط با رشته شغلی امور تربیتی در سطح مدارس استان 800  نفر است و تعداد نیروهای پرورشی غیرمرتبط آموزشی نیز 430 نفر می باشد.


محبی سپس از تعلیم و تربیت به عنوان دو وظیفه اصلی آموزش و پرورش یاد و تاکید کرد: آموزش و پرورش در وهله اول باید به دنبال پرورش انسان‌های متعهد باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه دانش‌آموزان امروز را مدیران و مسئولان فردای کشور خواند و افزود: متعهد بار آوردن دانش‌آموزان امروز سبب خواهد شد تا در آینده مدیران و مسئولان متعهد و انقلابی داشته باشیم.

محبی توجه به امور تربیتی را در درجه اول اولویت ‌آموزش و پرورش قرار داد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است.

محبی در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته تربیت اسلامی تاکید کرد: در هفته امور تربیتی برگزاری همایش تجلیل از نیروهای پرورشی و پیشکسوتان امور تربیتی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و سایر مسوولین برگزار خواهد شد.

دیدار با خانواده شهدای امور تربیتی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه مناطق، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه به همراه دانش آموزان و همچنین کوهپیمایی از دیگر برنامه های هفته امور تربیتی در استان کرمانشاه بود که محبی از آنها یاد کرد.

 
هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر می باشد که به این مناسبت از 8 تا 13 اسفند به عنوان هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار