بیرجند؛

شمارش معکوس برای پایان انتظار ۸ ساله بانوان طبسی

شمارش معکوس برای افتتاح پارک بانوان که انتظار آن قریب به ۸ سال به طول انجامید آغاز شد.

شمارش معکوس برای پایان انتظار ۸ ساله بانوان طبسی

پیام بخشی طوسی شهردار طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:بانوان طبسی مدت ها است در انتظار افتتاح مرکز فرهنگی ورزشی مختص خودشان موسوم به پارک بانوان روز می شمارند که این انتظار بیست و نهم اسفند همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و روز زن به پایان خواهد رسید.

وی در خصوص این مکث طولانی مدت افزود: ۲۲ هزار متر مربع دیوار کشی برای این پارک انجام شده است که با توجه به کاربری آن برای بانوان می بایست ارتفاع بلندتری نسبت به دیگر مکان ها داشته باشد که این دیوار کشی خود به تنهایی هزینه بسیاری را در بر داشته است.

پیام بخشی طوسی با تأکید بر اینکه این فضا تنها پارکی با عنوان تفرجگاه نخواهد بود و تمهیدات بیشتری برای استفاده صحیح از آن اندیشیده شده است،گفت: فضاهایی برای غرفه های اشتغال زایی و نمایشگاه صنایع دستی نیز در این مکان در نظر گرفته شده که در فاز دوم به آن پرداخته خواهد شد.

شهردار طبس افزود:دیوار کشی محوطه پارک، مسیر پیاده روی دور تا دور زمین ،دو لاین فضای سبز در دو طرف، یک اتاق تعویض لباس،یک سالن اجتماعات با متراژ ۷ در ۱۳ متر مربع با حدود ۱۰۰ نفر ظرفیت و یک محوطه بزرگ آسفالت شده چند منظوره برای تمامی ورزش ها از امکاناتی است که در فاز اول مرکز فرهنگی ورزشی بانوان به آن پرداخته شده است.

وی اظهار کرد:تجهیزات مبلمان شهری از قبیل آلاچیق، صندلی، پایه های چراغ روشنایی و سطل های زباله نیز از دیگر امکانات تهیه شده است.

پیام بخشی طوسی گفت:برای احداث پارک بانوان در فاز اول حدود یک میلیارد تومان برآورد هزینه شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن تنها هزینه دیوار کشی است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار