راه و روش حضرت زهرا(س) امروز نیز ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: حضرت زهرا (س) در 1400 سال پیش در مقابل ظلم ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: حضرت زهرا (س) در 1400 سال پیش  در مقابل ظلم ایستادگی کرد و امروز نیز همان راه و روش را باید ادامه داد تا مسیر حضرت زهرا(س) نه تنها در جهان اسلام بلکه در کل جهان برقرار گردد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد ضمن یاد و بزرگداشت آیت الله طبسی در سالگرد وفات ایشان و تشکر از مردم که در راهپیمایی که دیروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد گفت: این راهپیمایی و اشک های مردم در آن مراسم بسیار دیدنی بود چرا که در پس آن یک اندیشه و باور سیاسی وجود داشت.

وی افزود: تنها نقطه ای که در جهان، حاکمیت را از حضرت علی (ع) الگو گرفته است نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها ستون این نظام ولایت فقیه می باشد.

آیت الله علم الهدی گفت:دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر اجازه دهند این نظام پایدار بماند و توسعه یابد تمان قدرت های استکباری خاکستر شده و گرایش های مادی از بین می رود پس یا باید محبت اهل بیت را از مردم گرفت و یا پایه های نظام از بین برود.

خطیب نماز جمعه مشهد افزود: به همین خاطر دشمن در این سدد است جامعه را دو قطبی کرده و به وسیله بی دین هاو ضد انقلاب ها در مقابل مردم اهل بیتی و از تبار زهرا و علی و ولایتی قرار گیرد.

وی گفت: آن چیزی که باعث گلایه است عدم تو جه برخی مسئولین به حرف ها و مطالبشان است.

وی به صحبت های مقام معظم رهبری در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: یکی از مسئولین اذعان کرد برخی فکر می کنند منقل آتشی ساخته شده که می توان برجام را در آن انداخت و آتش زد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: برخی مسئولین می گویند اگر برجام نبود حتما جنگ صورت می گرفت.

وی اینگونه صحبت ها را مغایر با فرمایشات رهبر انقلاب دانست و گفت:  اگر اینگونه سخنان بخاطر اردوکشی انتخاباتیست، این خیانت به خون شهدا و حضرت فاطمه (س) است که ان شاء الله اینگونه نیست.

وی افزود: معنای التزام عملی به ولایت این است که اگر ولایت فقیه دستوری دادباید به آن عمل شود چرا که ولایت فقیه همان ولایت اءمه اطهار و رسول الله است.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.