هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال؛

مصاف آبى هاى تهرانى و خوزستانى با 2 تيم قعر نشين

دو تيم فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان فردا برابر 2 تيم قعر نشين ليگ برتر به ميدان خواهند رفت.

مصاف آبى هاى تهرانى و خوزستانى با 2 تيم قعر نشينبه‌ گزارش ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ،فردا با انجام دو دیدار آبى هاى تهرانى و خوزستانى پیگیری می‌شود.

استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز

تيم فوتبال استقلال خوزستان بعد از نمایش‌های خیرکننده و قابل قبول در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم قعر جدولی ماشین سازی تبریز می‌رود. 

شاگردان پورموسوی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، الفتح عربستان و الجزیره امارات را شکست دادند و روی کاغذ، نباید کار سختی برابر تیم ماشین سازی داشته باشند. 

تيم فوتبال استقلال خوزستان با هدايت پور موسوى در حال حاضر با 29 امتياز در رده 13 جدول قرار دارد .
با این وجود احتمال دارد ديدار هاى سخت  استقلال خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا ،روی عملکرد این تیم اثر بگذارد و ماشین سازی تبریز بتواند برخلاف انتظارات، در این بازی به موفقیت برسد.

نکته قابل اشاره اینکه ماشین سازی برای ماندن در لیگ برتر نیاز مبرمی به امتیاز دارد و فرهاد کاظمی، سرمربی این تیم به چیزی جز سه امتیاز این مصاف فکر نمی‌کند.

تيم فوتبال ماشين سازى در حال حاضر با 13 امتياز در رده 16 جدول قرار دارد .

دیدار رفت این دو تیم در تبریز با نتیجه 3-1 به سود استقلال خوزستان تمام شد. در آن مسابقه رسول خطیبی هدایت ماشین سازی را بر عهده داشت.

استقلال خوزستان بعد از دو پیروزی 1-0 مقابل رقبای آسیایی خود به مصاف ماشین سازی می آید. آنها می خواهند به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

پیام صادقیان تنها غایب تیم ماشین سازی در این مسابقه است. این بازیکن نمی تواند مقابل استقلال خوزستان به ميدان برود .

با اين وجود بايد منتظر ماند و ديد آيا شاگردان پور موسوى همانند ديدار هاى گذشته مى توانندسربلند از زمين مسابقه بيرون بيايند يا خير

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز ساعت ۱۶ در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود.

استقلال – سیاه‌جامگان

روند صعودی شاگردان علیرضا منصوریان در هفته‌های گذشته، آنها را به بالای جدول رده‌بندی رسانده است. این تیم به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی با سیاه‌جامگان است. 

استقلالی‌ها بعد از شکست سه بر صفر التعاون عربستان، از آمادگی بالایی برخوردار هستند و به لحاظ روحی روانی هم توانایی پیروزی در این بازی را دارند. 

هرچند باید دید خستگی ناشی از بازی‌های فشرده روی عملکرد استقلالی‌ها اثر خواهد گذاشت یا نه اما این نکته را هم باید در نظر داشت که سیاه‌جامگان در فرم مطلوبی به سر نمی‌برد و اخیرا خداداد عزیزی از هدایت این تیم استعفا کرده است.

تيم فوتبال استقلال با هدايت منصوريان هم اكنون با 40 امتياز در رده 3 جدول قرار دارد و اين تيم بايد در یک دیدار سخت از تیم قعر جدولی سیاه جامگان پذیرایی کند.

شاگردان منصوريان در ديدار فردا به دنبال كسب 3 امتياز هستند تا به اين ترتيب خود را به رده هاى بالاى جدول برسانند و از طرفى تيم سياه جامگان برای جدا شدن از قعر جدول و اینکه از منطقه سقوط فرار کند به دنبال برد در اين ديدار است .

سیاه جامگان که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، تا به حال نتوانسته مقابل استقلال به برتری برسد.

تيم فوتبال استقلال در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است و اين تيم در 6 بازی گذشته خود حداقل 2 گل به ثمر رسانده است و البته در بیشتر بازیها 3 گل زده است.

کاوه رضایی زننده گل برتری استقلال در بازی رفت، در این مسابقه احتمالا غایب خواهد بود.

سیاه جامگانی ها می توانند با برتری در این بازی 2 پله صعود کنند و اگر ببازند، فاصله ماشین می تواند با آنها کمتر شود.

استقلال در صورتی برد و باخت در این بازی جایگاه سومی اش تغییر نمی کند.

در بازی رفت فرهاد کاظمی روی نیمکت سیاه جامگان بود. بعد از او خداداد عزیزی سرمربی شد اما فردا اکبر میثاقیان به عنوان سومین سرمربی سیاه جامگان روی نیمکت حضور خواهد داشت.

استقلال در این فصل آمار صددرصد پیروزی را مقابل تیم های مشهدی رقم زده است.

در حال‌ حاضر اکبر میثاقیان هدایت سیاه‌جامگانی را بر عهده گرفته است که در رده پانزدهم قرار دارد. این تیم با ادامه‌ روند فعلی سقوط می‌کند. 

البته شاید حضور میثاقیان به لحاظ روحی روانی  شوک مثبتی را به این تیم داده باشد. در هر صورت شاگردان ميثاقيان كار سختى برابر تيم استقلال خواهند داشت.

 تیم فوتبال استقلال در این مصاف مهدی رحمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و هرائر مگویان و حق دوست  هم به دلیل گذراندن دوران نقاهت بعد از مصدومیت، بدون شک به این بازی نخواهد رسید.

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که کاوه رضایی، مهاجم استقلال در این بازی به میدان نرود؛ هر چند این خبر هنوز تایید نشده است. دلیل غیبت رضایی، درگذشت مادر بزرگ او و کمی خستگی از فشردگی بازی‌های استقلال اعلام شده است.

استقلال در صورت پیروزی برابر سیاه‌جامگان، هم‌چنان در جمع مدعیان لیگ باقی می‌ماند و مطمئنا منصوریان این فرصت مناسب را به راحتی از دست نخواهد داد.با اين وجود بايد مناظر ماند و ديد آيا شاگردان منصوريان مى توانند به برد هاى خود در ليگ ادامه دهند يا خير. 

دیدار استقلال و سیاه‌جامگان ساعت ۱۷:۲۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.