هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی به دنبال کاهش اختلاف امتیاز با صدر/ صبا در جست و جوی فرار از انتهای جدول

هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام 4 دیدار آغاز می شود که در مهم ترین آن، تیم تراکتورسازی تبریز میزبان سایپا است.

تراکتورسازی به دنبال کاهش امتیاز با صدر/ صبا در جست و جوی فرار از انتهای جدولبه گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 13 اسفند با انجام 4 دیدار در 4 شهر کشور آغاز می شود. 

پدیده - گسترش فولاد / ساعت 15 

نخستین بازی از ساعت 15 در شهر مشهد میان دو تیم پدیده و گسترش فولاد آغاز می شود . شاگردان رضا مهاجری این روز ها 22 امتیازه هستند و در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند. پدیده اختلاف زیادی با قعر جدول ندارد و به طور قطع در این دیدار برای 3 امتیاز خواهد جنگید. در طرف مقابل هم تیم گسترش فولاد تبریز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و تنها 3 امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله دارد. آن ها به طور قطع تلاش می کنند تا با کسب یک پیروزی در خارج از خانه خود را به جمع بالانشینان جدول برسانند. شایان ذکر است که تماشای این بازی برای هواداران رایگان است.

تراکتورسازی - سایپا / ساعت 15:15

مهم ترین دیدار روز جمعه میان دو تیم تراکتورسازی و سایپا است. شاگردان امیر قلعه نویی با پیروزی مقابل سیاه جامگان دوباره اختلاف خود با پرسپولیس را به 6 امتیاز رساندند تا همچنان به قهرمانی امیدوار باشند. با این حال تیم مقابل آن ها سایپایی است که این روز ها با حسین فرکی وضعیت نسبتا بهتری به قبل دارد و به طور قطع تلاش می کند تا با کسب حداقل امتیاز در یک بازی خارج از خانه فاصله خود با قعر جدول را بیشتر کند. 

صبا - فولاد خوزستان / ساعت 16 

شاگردان مرفاوی در نیم فصل دوم بازی هایی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته اند و با غلبه بر تیم هایی چون ذوب آهن نشان داده اند که حریف ساده ای نیستند. صبا که با برد ها تساوی های اخیرش توانسته 20 امتیازه شود همچنان خطر سقوط را حس می کند و به طور قطع در این بازی خانگی تلاش می کند تا با به چالش کشیدن حریف امتیاز های لارم برای بقا در لیگ را جمع کند. فولاد خوزستان هم این روز ها با سعداوی بالا و پائین های زیادی را دیده اما به طور قطع حریف ساده ای برای صبا نخواهد بود. 

صنعت نفت آبادان - پیکان تهران / ساعت 16:30

آخرین دیدار روز جمعه هم در ابادان میان دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان است. شاگردان فیروز کریمی که به مدت 2 هفته از همراهی هواداران در بازی های خانگی محروم هستند در حالی رو در روی پیکان قرار می گیرند که با 22 امتیاز تیم سیزدهم جدول هستند و همچنان خطر سقوط را احساس می کنند . در طرف مقابل اما شاگردان جلالی وضعیت متفاوتی دارند آن ها پس از مدتی ناکامی دوباره وضعیت خوبی پیدا کرده اند و با 32 امتیازی که دارند بسیار به آینده امیدوارند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
ااون دفعه شربتی و داور نزاشتن ببازه تراکتور ایندفعه کی رو رو میکنن فقط دستای پشت پرده میدونن و بس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار