میثاقیان: تمام توان خود را به کار می بندیم تا در بازیهای آینده موفق باشیم‎

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: هیچ ‏تضمینی برای ماندن در لیگ برتر را ‏به مدیران باشگاه ندادم و تمام توان خود را به کار می بندیم تا در بازیها موفق باشیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال ‏که ‏بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب که هشت بازی پیش رو داریم و باید تمام ‏توان خود را بکار ببندیم تا بتوانیم در بازیهای آینده موفق باشیم‎‏ اظهار داشت:‏‎‏ من قبلاً در تیم هایی کار می کردم که پولدار تر ‏بودند اما متاسفانه شرایط سیاه جامگان سخت است ‏و نمی خواستم به این تیم بیایم و دوست داشتم در کنار خانواده باشم اما با ‏صحبت هایی که با من شد و فشاری که ‏بر روی من بود به زور به این تیم آمدم ولی شاید تنها حسن این تیم این باشد که من را به ‏یاد ابومسلم می اندازد ‏که در آن بازی کرده بودم و در آن روزهای خوبی داشتم‎.‎

سرمربی سیاه جامگان در خصوص دیدار فردای تیمش برابر استقلال تهران گفت: من سرمربی این تیم را بیشتر ‏به عنوان یک ‏بازیکن می شناختم اما در کلاس های مربی گری متوجه شدم که او می تواند در آینده یکی از مربی ‏های بزرگ ایران باشد و می ‏دانم که او با جوانانش نتایج خوبی را کسب کرده و فردا روز سختی برای هر دو تیم ‏خواهد بود ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در ‏هشت بازی باقیمانده نتایج لازم را کسب کنیم‎.

وی تصریح کرد: در ۴۸ ساعتی که به عنوان سرمربی به سیاه جامگان آمده ام تنها توانسته ام از لحاظ روحی و ‏روانی بازیکنان ‏را به شرایط ایده آل برسانم و فکر می کنم در این دو روز آنها چند درصد نسبت به گذشته بهتر ‏شده اند. فضای تیم بسیار سرد و ‏بی انگیزه بود و کار کردن در چنین فضایی بسیار سخت است، اما ما سعی می ‏کنیم به آنچه که هدفمان است، دست پیدا کنیم‎.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که خداداد عزیزی گفته است یک ریال از سیاه جامگان نگرفته ام گفت: حرف او ‏کاملا صحیح ‏است، من هم رایگان آمده ام. تنها امیدم این است که بتوانم با عملکرد خوب بازیکنانم نتایج خوبی ‏کسب کنم‎.

سرمربی سیاه جامگان در پاسخ به این پرسش که آیا به مسئولان باشگاه، تضمین داده اید که تیم را در لیگ برتر ‏نگه دارید؟ گفت: ‏هیچ تضمینی به هیچ کس ندادم زیرا با هشت هفته نمی توان یک تیم را ضمانت کرد و به ‏مدیران تضمین داد. ما چیزی حدود سه ‏ماه باید بجنگیم و امیدوارم که در این جنگ موفق باشیم و در لیگ برتر ‏باقی بمانیم‎.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که فارغ از بحث های مالی، فضای سیاسی استان خراسان به دنبال این است که ‏تنها یک تیم به ‏عنوان نماینده استان خراسان در لیگ برتر باقی بماند گفت: من از چنین چیزی خبر ندارم و باید ‏این را از مسئولین بپرسید. اما ‏مگر کسی می تواند از الان به این فکر کند که آیا این تیم خواهد افتاد یا کدام تیم ‏به قهرمانی خواهد رسید.‎

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که گفته شده برخی تیم ها از جادوگر استفاده می کنند تا ‏در لیگ برتر ‏باقی بمانند؟ گفت: من نه اطلاعی از این موضوع دارم و نه شنیده ام. اما به نظر من (باخنده) هر ‏مربی ای که تیمش را قهرمان ‏کند یا به لیگ آزادگان سقوط کند یک جادوگری کرده است‎.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار