عراقچی:

برجام حالش خوب است/ تا آخر اردیبهشت سیاست دولت جدید آمریکا درباره برجام مشخص‌ می‌شود

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: یکی از حوزه هایی که سبب شد خستگی مذاکرات برجام در رود حوزه نفت و گاز بود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در کنفرانس ملی برجام و اقتصاد مقاومتی که امروز در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از حوزه هایی که خستگی ما در مذاکرات برجام به در برد حوزه نفت و گاز بود.

وی با بیان اینکه وزارت نفت یکی از پیشروان اجرای برنامه جامع برجام است، افزود: برجام با وجود همه مسائل داخلی حالش خوب است و صنعت نفت حال بهتری دارد.

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه تصریح کرد: در همه حوزه هایی که قرار بود برجام مانع برداری کند، موانع برداشته شده و اگر در حال حاضر موانع دیگری هم وجود دارد، غیر برجامی است و باید دستگاه ها و وزارتخانه ها برای برطرف کردن آن تلاش کنند.

عراقچی تأکید کرد: وزارت نفت یکی از بهترین وزارتخانه هایی است که از فضای برجام نهایت استفاده را کرده و شرایط را به دوران پیش از تحریم بازگردانده است.

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با اشاره به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری ایالت متحده آمریکا و سر انجام برجام گفت: برجام هم اکنون در حال ارزیابی در دولت ترامپ است که تا آخر اردیبهشت ماه این موضوع به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار